20 سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، قرعه کشی ۲۰ سال اینترنت رایگان را برای دانش آموزان شرکت کننده در کمپین «بازگشت به کلاس» برگزار می کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت حلول ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، این شرکت کمپین «بازگشت به کلاس» را طراحی کرد و دانش‌آموزان می‌توانند سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی را تا پایان سال جاری خریداری کنند. پایان آبان 1392. انارها، جوانان یا نوجوانان نیز می توانند در قرعه کشی بزرگ شرکت کنند.

تمامی دانشجویانی که با خرید سیم کارت همراه اول خود در این کمپین شرکت می کنند، علاوه بر دریافت بسته های اینترنت، مکالمه و دیجیتال، در قرعه کشی “اینترنت ۴۸۰۰ گیگابایتی معادل ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان در ماه به مدت ۲۰ دلار” سالیانه شرکت خواهند کرد. برای 20 نفر اهدا خواهد شد

همه والدین دانش‌آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان می‌توانند برای فرزندان خود که بیش از سایر گروه‌های سنی با اینترنت، ابزارهای دیجیتال و آموزش و یادگیری آنلاین سروکار دارند، سیم‌کارت دائمی جوانان یا سیم‌کارت اعتباری را از انارستان خریداری کنند. دستیاران اطلاعاتی برای کمک

تمامی دانشجویان نیز می توانند با خرید سیم کارت دائمی جوانان و یا سیم کارت اعتباری دانشجویی در این کمپین شرکت کنند.

*مشخصات سیم کارت های دانشجو

یک سیم کارت دائمی و «جوانانه». با بسته خوشامدگویی 40 گیگابایتی برای 10 ماه اینترنت خانوادگی، 200 دقیقه مکالمه درون شبکه (تماس با خطوط همراه اول یا ثابت) به مدت یک ماه، 20 دقیقه مکالمه خارج از شبکه برای یک ماه و 200 پیامک برای یک ماه. با 50% تخفیف به ارزش 60000 تومان.

کارت اعتباری انارستان با بسته خوشامدگویی 63 گیگابایت اینترنت 9 ماهه (هر ماه 7 گیگابایت از 7 روز) و 3 گیگابایت اینترنت 1 ماهه، هزینه اولیه 500 تومان به صورت رایگان تعلق می گیرد.

نکته مهم در مورد این سیم کارت ها این است که مالکیت آن ها در سن 18 سالگی به طور خودکار از والدین به فرزندان منتقل می شود.

*مشخصات سیم کارت های دانشجو

یک سیم کارت دائمی و “جوانانه”. با بسته خوش آمدگویی 10 گیگابایت اینترنت 30 روزه، 10 گیگابایت اینترنت 4 ماهه، 200 دقیقه مکالمه درون شبکه (تماس با خطوط همراه اول یا تلفن ثابت) به مدت یک ماه، 20 دقیقه مکالمه خارج از شبکه به مدت 1 ماه، با 50% تخفیف ویژه به قیمت 80 هزار تومان.

کارت اعتباری دانشجویی همچنین با بسته خوشامدگویی 3 گیگابایتی اینترنت 3 ماهه، 300 دقیقه مکالمه درون شبکه (تماس با خطوط تلفن همراه اول یا ثابت) 3 ماهه، 300 پیامک به مدت 3 ماه، هزینه اولیه 3000 تومان با تخفیف ویژه تا 50 درصد تخفیف 10 هزار تومان

لازم به ذکر است فرست میت در راستای حمایت آموزشی از دانش آموزان، امکان خرید “بسته ویژه آغاز سال تحصیلی” را با قیمت ویژه برای تمامی دارندگان سیم کارت دائمی نوجوانان و جوانان فراهم کرده است. مردم، سیم کارت های اعتباری بزرگسالان و انارستان.

* خرید پکیج ویژه آغاز سال تحصیلی با قیمتی جذاب

بسته ویژه آغاز سال تحصیلی نوجوانان، جوانان و دانش آموزان شامل سیم کارت، اینترنت ترکیبی 10 گیگابایتی، 10 ساعت مکالمه، اشتراک رایگان فیدیبو به مدت یک هفته، 25 درصد تخفیف اشتراک آکادمی موبایل است. 25% تخفیف دوره آموزشی آلا و 35% تخفیف دوره آموزشی iNo با قیمت 44 هزار تومان و با شماره تلفن ستاره 100 ستاره 672 قابل خرید می باشد.

پکیج ویژه شروع سال سیم کارت انارستان نیز شامل ترکیبی از اینترنت 2 گیگابایتی، 200 دقیقه چت، اشتراک یک هفته ای رایگان فیدیبو، 25 درصد تخفیف اشتراک آکادمی موبایل، 25 درصد تخفیف آموزش ALA می باشد. دوره و 35% تخفیف در دوره آموزشی iNoMe که ارائه می دهد … 8500 تومان قیمت دارد و می توانید از طریق تماس با شماره ستاره 100 ستاره 6671 اقدام به خرید نمایید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *