بیوگرافی و زندگینامه مهتاب کرامتی/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: مهتاب

نام مستعار: کرامتی

تاریخ تولد: 25/7/1349

محل تولد: ملایر

تحصیلات: لیسانس میکروبیولوژی

بیوگرافی مهتاب الکرامتی

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران مشهور سینما در چهارم مهر ماه سال 1349 در شهرستان ملایر به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری در عرصه تولید نیز فعال است و همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف است. خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد است امین تارخ در سال ۱۳۷۵ در کلاس های کارشناسی ارشد تاریخ شرکت کرد و در سال ۱۳۷۶ بازی در سریال فرشتگان مردان به او پیشنهاد شد.

مهتاب کرامت

ورود به تلویزیون:

مردان آنجلس

مهتاب کرامتی در سال ۱۳۷۶ در ۲۷ سالگی در سریال ملایکات مردان نقش هلن همسر ماکسی ملیان را بازی کرد و به شهرت رسید. او یکی از بازیگران خوش شانسی است که با اولین حضورش مقابل دوربین و بازی روان و حرفه ای اش توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و محبوبیت زیادی پیدا کند.

پوستر فرشتگان مردان

ازدواج مهتاب کرامتی:

من سالهاست که ازدواج کرده ام. من زندگی بسیار خوبی داشته ام. در واقع چون این ازدواج در سنین پایین انجام شد، موفقیت آمیز نبود. اما ما همچنان آگاه هستیم. اما رشد ما در دو فرآیند متفاوت رخ داد و در نهایت مسیرهای ما از هم جدا شد.

بابک ریاحی پور، همسر سابق خانم مهتاب کرامتی:

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از مشهورترین نوازندگان ایرانی است که در نواختن گیتار و بیس مهارت دارد و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. او موسیقی را در آلمان آموخت، آن را در ایران ادامه داد و با خوانندگانی چون محمد نوری و گروه هایی چون اوهام و افیجه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می کردند، همکاری کرد.

بابک ریاحی پور

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی

فعالیت مهتاب کرامتی در یونیسف:

من برای سمت سفیر یونیسف برای رشته تحصیلی خود که میکروبیولوژی و مقوله است انتخاب شدم. ایدز. در واقع، شناخت من از یونیسف به کمپینی که با آن همکاری داشتم برمی گردد. نمی دانستم سفیر صلح در ایران وجود دارد، اما خوشبختانه سعادت این آشنایی را داشتم و دغدغه ام دیده شد. حقیقت این است که من مدتی را صرف این کمپین و مواردی از این دست کرده ام. یعنی من به این همکاری فقط به عنوان یک نماد و دوست نگاه نکردم. نسبت به روزهای اول وقت خیلی بیشتری برای کار می‌گیریم. بعد از آن کار من جدی‌تر شد و سفیر حسن نیت یونیسف شدم که در شاخه‌های مختلف کار می‌کردم. اچ‌آی‌وی ایدز یکی از آنهاست

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *