اخلاقی، نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی عددی نیست که ایران از آن حساب ببرد/ هیچ‌گونه اختلاف نظری بین مسئولان جمهوری اسلامی در زمینه انتقام از اسرائیل وجود ندارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران در انتقام گیری از رژیم صهیونیستی به هیچ وجه دریغ نخواهد کرد و در این زمینه بین مسئولان جمهوری اسلامی ایران اختلاف نظر وجود ندارد. .

و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در جنوب لبنان و همچنین شهادت حسنعلی احلاکی دبیرکل حزب الله لبنان که گفت: این اقدامات رژیم صهیونیستی نشان دهنده آنها نیست. به هر طریقی که باشد، قدرت و اقتدار داشته باشد، مگر اینکه پایه‌ها و دکترین باطل رژیم صهیونیستی در جریان هجوم کامل به الاقصی فرو ریخته است و می‌خواهند با اقداماتی مانند ترور، عزت و عزت برای خود بخرند.

ملت اسلام باید در کنار مردم مظلوم لبنان بایستد

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی – به ابزار تروریسم به ویژه ترور سران جبهه مقاومت متوسل شده است که نشان دهنده ضعف این رژیم است، گفت: اول اینکه ملت اسلامی و مردم ما باید در کنار هم باشند. مردم مظلوم لبنان و نه تنها با آنها ابراز همدردی کند، بلکه باید به همه آنها قدرتی بدهد که در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد.

نماینده مردم مشهد و کلات در شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به عهد خود یعنی ریختن خون شهید هانیه و انتقام از رژیم صهیونیستی پایبند است گفت: شهید اسماعیل هنیه میهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود اما رژیم صهیونیستی وی ترور شد و بر این اساس مسلم است که ایران در فرصتی مناسب از آنها انتقام خواهد گرفت.

ما نباید رژیم صهیونیستی را مماشات کنیم

وی ادامه داد: از آنجایی که رژیم صهیونیستی به سگی هار تبدیل شد و غل و زنجیر خود را شکست، فکر نمی کنم در کشور ما کسی معتقد باشد که باید در مقابل اسرائیل مماشات صورت گیرد. بارها پیش آمده که هر بار که یک قدم به عقب برمی‌گردیم، مستکبرانی مانند رژیم صهیونیستی چند قدم به جلو برمی‌دارند.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی شورای اسلامی کشور تایید کرد: جمهوری اسلامی ایران در انتقام گیری از رژیم صهیونیستی به هر شکلی دریغ نخواهد کرد و در این زمینه بین مسئولان جمهوری اسلامی ایران اختلاف نظر وجود ندارد. .

رژیم صهیونیستی عددی نیست که ایران بتواند به آن تکیه کند

نماینده مردم مشهد و کلات در شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بسیار قوی است و قدرت دفاعی و نظامی ما به هیچ وجه قابل مقایسه با توان نظامی ایران در دوران دفاع مقدس نیست. ما در طول 8 سال دفاع مقدس بدون هیچ امکاناتی توانستیم در مقابل همه کشورهای جهان بایستیم و – که چنین قدرت نظامی داریم رژیم صهیونیستی عدد مورد نظر جمهوری اسلامی ایران نیست. تکیه کنید. تردیدی نیست که جمهوری اسلامی ایران در مکان و زمان مناسب و با برنامه ریزی لازم به رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

الاخالی با تاکید بر اینکه حزب الله همچنان قوی خواهد ماند، گفت: جبهه مقاومت – دیگر یک گروه خاص محدود به حماس یا حزب الله نیست، بلکه کشورهای مختلفی در جبهه مقاومت حضور دارند و انشاءالله آنها هم مناسبت را خواهند داد و پاسخ قوی به مقاومت. رژیم صهیونیستی در روزهای آینده.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *