اموال کوروش کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود و عوائد آن به مالباختگان بازمی‌گردد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال سلب مالکیت از فروش اموال و دارایی های شرکت کروش خبر داد: این املاک توسط مقام قضایی و پس از فروش به سازمان در اختیار سازمان قرار گرفت. بالاترین قیمت در حراج الکترونیک سراسری که عواید آن به حوزه مالباختگان می رسد.

– (دوشنبه 18 مهرماه) یکی از بزرگترین مزایده های سراسری الکترونیکی وجوه منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال به شماره 283 راه اندازی شد.

آقای عبدالمجید مجتهدی – رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان املاک – به جزییات این مزایده اشاره کرد و گفت: بیش از 107 دستگاه خودرو، 232 دستگاه راهسازی، 50 دستگاه موتور سیکلت، چای و ظروف خانگی و … کالاهای فاسد شدنی به نمایش گذاشته شد. در مجموع اطلاعات و جزئیات 4000 میلیارد تومان از کالاهای عرضه شده برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر مواد عرضه شده در این مزایده جزو نیازهای حوزه تولید در کشور محسوب می شود، گفت: این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذیربط هستند و بخشی از آنها به شرط صادرات به فروش می رسد و در در این راستا ودیعه مناسب الزامی است و در نهایت با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، به صاحبان کالا عودت داده می شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش وجوه به دست آمده اعلام کرد: ودیعه شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول با توجه به شرایط به هفت درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته است و علاقه مندان می توانند. با واریز آن در مزایده شرکت کنید.

الی اجتهادی درباره فروش اموال و دارایی های شرکت کوروش گفت: این اموال توسط مقام قضایی توقیف شد و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده الکترونیکی سراسری، قیمت آن به مالباختگان بازگردانده می شود. نظر مقام قضایی

مدیرعامل این سازمان بیان کرد: پنج دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه حدود 40 میلیارد تومان در مزایده عمومی به فروش رفت.

بر اساس این گزارش، مزایده 283 ملک منقول متعلق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده از 18 مهرماه به صورت سراسری و الکترونیکی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت آغاز شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به فرمانداری نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند. مراکز تا 16 اکتبر. همچنین در تاریخ 21 اکتبر حراج رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *