سردار رادان: خودروی سمند جوابگوی ماموریت‌های پلیس نیست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه خودرو سمند برای انجام وظایف نظارتی در مناطق عملیاتی مناسب نیست، گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار به پلیس کشور بتوانیم از وسایل نقلیه مناسب برای مناطق عملیاتی و جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد رضا رادان در اجلاس فصلی سران، معاونین و رؤسای فرجه که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا برحسب وظیفه خود دوست و دوست قدیمی جناب وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا به فرجه خوش آمد می گویم و بسیار خوشحال و خوشحالم از این نظر که خود وزیر به وظایف نیروی انتظامی آشنایی کامل دارد.

وی افزود: وظیفه خود می دانم شهادت «سید حسن نصرالله» را به همه شما تسلیت بگویم و امیدوارم همه بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و سرنوشت ما شهادت است.

سردار رادان تصریح کرد: مجموعه ساعت دارای 85 رویداد امنیتی و رویدادهای ویژه در طول سال است، علاوه بر وظایف جاری و غافلگیری که ممکن است در طول سال در مجموعه ساعت رخ دهد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: – مسئولان اجازه برگزاری مسابقات بدون حضور نیروی انتظامی در هیچ مکان ورزشی را نمی دهند و از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 مسابقه فوتبال با حضور ماموران نیروی انتظامی برگزار شده است.

وی به دیگر ماموریت های پلیس در طول سال اشاره کرد و گفت: از جمله ماموریت هایی که به لطف خداوند و تلاش همکاران و عنایت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام توانستیم با موفقیت به انجام برسانیم. اربعین حسینی مهم بود.

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی با عشق و صمیمیت به امام حسین (علیه السلام) در مراسم اربعین حاضر شدند، افزود: با مشورت وزیر کشور عراق و دیپلماسی فعال فرامرزی که بسیار تاثیرگذار بود، ما را به اربعین رساندیم. توانستند این ماموریت را به پایان برسانند. به طور موثر انجام شود

سردار رادان به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش سردار نوری نژاد رئیس ستاد مبارزه با سرقت و با همکاری سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجه 20 دستگاه درصد کاهش سرقت ها، در حالی که پیش از این 19 درصد افزایش سرقت داشتیم، امسال تلاش می کنیم 25 تا 30 درصد سرقت ها را کاهش دهیم.

فرمانده کل قوا در بخشی دیگر از سخنان خود به نگرانی های دیگر در بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم تلاش می کنیم تا پایان سال جاری دو میلیون شهروند غیرمجاز را که در کشور هستند طرد کنیم. سال.” امسال تا – بیش از 700 هزار نفر از این افراد دستگیر و یا به کشورهایشان بازگردانده شده اند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور همچنین به موضوع سارقان و نحوه نظارت بر این افراد از طریق اتصال الکترونیکی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی سارقانی که بیش از 4 سابقه کیفری دارند مشمول این طرح می شوند و امیدواریم با کمک وزارت کشور است که بتوانیم این طرح را تامین کنیم.

وی افزود: برای کنترل و پیشگیری از جرائمی که موجب نگرانی مردم می شود باید بتوانیم سارقانی را که سرقت را به عنوان شغل و منبع درآمد انتخاب کرده اند کنترل کنیم و هزینه های کارت های الکترونیکی را از طرق مختلف آماده کنیم. و امیدواریم وزارت کشور و دولت کمک های لازم را در این زمینه به پلیس ارائه کنند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از سرقت ها به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و سوء استفاده از سارقان رخ داده است، اظهار کرد: به مردم توصیه می کنیم در این زمینه اقدامات پیشگیرانه را رعایت کنند احتمال سرقت آماده خواهد شد در آینده نزدیک نکاتی برای جلوگیری از سرقت در این مکان ها ارائه خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه خودرو سمند برای انجام وظایف نظارتی در مناطق عملیاتی مناسب نیست، گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار به پلیس کشور بتوانیم از وسایل نقلیه مناسب برای مناطق عملیاتی و جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *