نیکلاس فولکروگ: ناجی آلمان هزار روز خانه‌نشین بود!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نیکولا ولکروگ پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا به مارکا گفت: «نمی‌توانم شادتر باشم. او اشتباه می کرد زیرا یکی از به یاد ماندنی ترین شب های دوران حرفه ای خود را مقابل سوئیس در مسابقات قهرمانی اروپا سپری کرد.

ولکروگ در دقیقه 76 به جای جمال موسیالا وارد زمین شد و در دقیقه 2 + 90 یک گل به ثمر رساند که باعث شد آلمان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و در صدر گروه A قرار گیرد.

یولیان ناگلزمن با اشاره به نقش این بازیکن در تغییر نتیجه بازی گفت: او یک گل خوب دیگر به ثمر رساند برای ما مهم است که چنین بازیکنی از روی نیمکت به ما ملحق شود.

آمار ولکروگ در تیم ملی آلمان قابل توجه است: او در 19 بازی 13 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد که تنها در سه تای آنها در ترکیب اصلی حضور داشت.

در واقع او به عنوان بازیکن تعویضی تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین گل را برای آلمان به ثمر رساند. جالب اینجاست که هر چهار گل او به عنوان بازیکن جانشین در تورنمنت های بزرگ به ثمر رسید: مقابل اسکاتلند و سوئیس در یورو 2024 و مقابل اسپانیا و کاستاریکا در جام جهانی 2022.

20472962047297

بازیکن سابق هانوفر و وردربرمن پس از بازی گفت: من رازی ندارم که به عنوان بازیکن تعویضی برای دورتموند بازی کنم، اما مهم این است که انرژی خود را به زمین بیاورم و به تیم بدهم. “.

وی درباره گل خود گفت: این گل نبود که ما را از حذف نجات داد، بلکه مسیرمان را تغییر داد، اصولا حریف ضعیف تری نسبت به زمانی که دوم می شدیم خواهیم داشت، هر تیمی نقاط قوت خود را دارد و اگر بخواهیم قهرمانی اروپا را ببریم، باید همه تیم ها را شکست دهیم.

2047298

وی با اشاره به مصدومیتی که او را مدتی دور از میادین نگه داشت، گفت: بین 800 تا 1000 روز از فوتبال دور بودم و از ناحیه زانو و مچ پا آسیب دیدم. ” من یک عمل جراحی انجام دادم و سخت جنگیدم تا برگردم و اینجا باشم و می دانم برای چه کاری کار کردم و چه کارهایی را پشت سر گذاشتم و صادقانه بگویم که شایسته آن هستم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *