هشدار سطح نارنجی هواشناسی / آماده‌باش گروه‌های امدادی هلال احمر در ۸ استان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر پس از اخطار نارنجی سازمان هواشناسی از آمادگی کامل گروه ها و عملیات امداد و نجات هلال احمر در 8 فرمانداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر. بابک محمودی گفت: با توجه به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر خطر بارندگی شدید، رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید موقتی و احتمال بارش برف در ارتفاعات، گروه های عملیاتی و امدادی هلال احمر در 8 استان کشور. در حالت آماده باش کامل آمد.

وی افزود: بر این اساس این خطر از – جمعه در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان شمالی پیش بینی می شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود این پدیده در استان‌های گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات و رشته‌کوه‌های شمال استان‌های سمنان، تهران و البرز در روز شنبه (۲۳ مهر) رخ دهد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با بیان اینکه تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر متشکل از امدادگران و نجاتگران در این فرمانداری ها به حالت آماده باش هستند، گفت: شهروندان از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه خطر با شماره 112 هلال احمر تماس بگیرید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *