معرفی سریال گمشده- The Missing

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال مفقود – مفقود
تایپ کنید درام
نویسنده هری ویلیامز

جک ویلیامز

خروج تام شنکلند
بازیگران جیمز نسبیت
فرانسیس اوکانر
چک را دانلود کنید
جیسون فلمینگ
کن استات
دایانا کوئیک
آهنگ افتتاحیه برو خونه
سال پخش 2014
کشور سازنده بریتانیا
زبان اصلی انگلیسی

فرانسه

تعداد فصول 2
تعداد قطعات 8 قسمت (فصل 1)

سریال را از دست ندهید

خلاصه سریال

داستان هایی از رفتار، منش و نوع رفتار شخصیت های دخیل در ناپدید شدن پسر. پسری به نام «الیور هیوز» در شب مسابقه فوتبال بین تیم های فرانسه و برزیل، درست در کنار پدرش، مقابل چشمان بینندگان این سریال، یعنی جلوی دوربین ناپدید می شود و برای اینکه بفهمیم چه اتفاقی برای او افتاده است، ما به هشت قسمت نیاز داریم، پس بگذارید این سریال را حدود یک ساعت دنبال کنیم و با اسناد جدید قدم به قدم برویم.

سریال را از دست ندهید

طبق معمول، داستان با کار پلیسی شروع می شود و دغدغه های مادر و پدر، مولفه های اصلی آن است. اما «گمشده» با اینکه داستان ناپدید شدن پسری است، اما به بهانه آن چیزهای زیادی برای مخاطب فاش می شود. ما در مورد باندهای جنایتکار و نحوه دزدیده شدن و اخراج کودکان از مرزها و روابط نزدیک افسران پلیس و خبرنگاران را می بینیم. با داستان همجنس گرایان به سراغ کودک می رویم و لحظه به لحظه فروپاشی خانواده شاد را مرور می کنیم. همه جا می رویم و همه چیز را می بینیم جز رد فرزند گمشده.

مهمترین چیز برای پلیس زمان این بود که کودک را پیدا کنند، اما هیچ اثری از او پیدا نکردند. رسانه‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها را برملا می‌کنند و پلیس کوچک‌ترین موارد را زیر نظر دارد، اما تا دقایق پایانی این سریال هنوز هیچ مدرک درستی از اتفاقی که برای کودک رخ داده به دست مخاطبان نمی‌رسد.

سریال را از دست ندهید

کودکی گمشده و ما هشت ساعت جا پای این شخصیت ها می گذاریم تا در نهایت موضوعی را که هرگز فکر نمی کردیم وجود داشته باشد را درک کنیم. فقط در سکانس پایانی این سریال دوباره سوالی پیش می آید که هر چه می دانیم یک بار دیگر زیر سوال می رود. این نکته ای است که مینی سریال “Lost” را منحصر به فرد می کند. به طوری که به گفته رسانه ها، پس از پخش آخرین قسمت این سریال، در هر دقیقه هزار پیام در این زمینه توییت می شود. به خصوص که بی بی سی 1 بلافاصله بعد از قسمت پایانی یک تبلیغ تبلیغاتی پخش کرد و قول ادامه سریال را داد.

سریال را از دست ندهید

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *