فیسبوک برای جذب کاربران نسل Z شبیه اینستاگرام می‌شود؛ معرفی قابلیت‎‌های جدید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

برای جذب کاربران جوان تر و نسل Z، ویژگی های جدیدی به فیس بوک اضافه می شود و بیشتر شبیه اینستاگرام و تیک توک می شود. متا به تازگی یک سری تغییرات در شبکه اجتماعی قدیمی خود ایجاد کرده است که تمرکز بیشتری روی ویدیوها دارد.

بر اساس گزارش TechCrunch، متا در رویداد IRL خود اعلام کرد که چندین ویژگی جدید را به فیس بوک اضافه خواهد کرد. از جمله تغییرات تب کاوشگر و تب ویدیو. با توجه به اینکه سال گذشته تنها 33 درصد از نوجوانان آمریکایی از فیس بوک استفاده می کردند (در مقایسه با 71 درصد در سال 2014)، ویژگی های جدید برای جذابیت کاربران Gen Z طراحی شده اند.

قابلیت های جدید فیس بوک برای جذب کاربران نسل Z

یکی از تغییرات آینده فیس بوک، اضافه شدن تب “کاوش” است. درست مانند اینستاگرام، این تب همچنین حاوی «محتوای متنوعی است که متناسب با علایق شماست». متا می گوید این الگوریتم تب برای ارائه محتوایی طراحی شده است که نه تنها سرگرم کننده است، بلکه به شما کمک می کند علایق خود را بیشتر دنبال کنید. البته تب جدید Explorer هنوز در مرحله آزمایش است. بنابراین ممکن است در زمان راه اندازی نهایی ویژگی های بیشتری داشته باشد.

تب Video نیز تغییرات بزرگی از جمله Rail خواهد داشت. به عبارت دیگر، تمام محتوای ویدیویی در فیس بوک اکنون در این تب قرار می گیرد. مانند اکثر شبکه های اجتماعی، محتویات این برگه تمام صفحه پخش می شود تا کاربران بتوانند «ویدیوهای کوتاه، طولانی و زنده را در یک مکان تماشا کنند».

همچنین یک متا تب جدید به نام “محلی” معرفی کرد که محتوای محلی کاربر مانند بازارها، گروه ها و رویدادهای اطراف آنها را پوشش می دهد. تب در ابتدا برای آزمایش در شهرهای منتخب ایالات متحده، از جمله آستین، نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن، دی سی، شیکاگو، شارلوت، دالاس، هیوستون، سانفرانسیسکو و فینیکس در دسترس خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *