ارتش کره شمالی: مرزهایمان با کره جنوبی را برای همیشه مسدود می‌کنیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: ارتش کره شمالی تهدید کرد برای مقابله با رویارویی احتمالی با آمریکا و کره جنوبی مرزهای این کشور با کره جنوبی را می بندد.

به گزارش یونهاپ، با ادامه تنش ها در شبه جزیره کره، ارتش کره شمالی تهدید کرده است که مرزهای خود با کره جنوبی را برای همیشه می بندد و موضع دفاعی خود را برای مقابله با «جنون رویارویی» با نیروهای آمریکایی و کره جنوبی تقویت می کند.

اعلامیه ارتش کره شمالی شامل بازنگری مورد انتظار در قانون اساسی برای به رسمیت شناختن رسمی کره جنوبی به عنوان دشمن اصلی پیونگ یانگ و ترسیم مرزهای ملی جدید نمی شود.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) اعلام کرد که ارتش این کشور “جاده ها و راه آهن های مرتبط با کره جنوبی را قطع خواهد کرد و مناطق و جناح های مربوطه را با ساختارهای دفاعی قوی تقویت خواهد کرد.”

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی هفته گذشته اعلام کرد که کشورش گام های خود را برای تبدیل شدن به یک قدرت نظامی بزرگ که دارای تسلیحات هسته ای است سرعت می بخشد و در صورت حمله احتمالی دشمنان پیونگ یانگ از آنها استفاده خواهد کرد.

کیم برای دومین بار در یک هفته از یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی یاد کرد و سئول را به تبانی با واشنگتن برای بی ثبات کردن منطقه متهم کرد. به گفته رهبر کره شمالی، هدف سئول از این تبانی پنهان کردن این واقعیت است که کره جنوبی حتی سلاح های استراتژیک مناسبی در اختیار ندارد.

وی تایید کرد: یون سوک یول در مورد پایان جمهوری (کره شمالی) حرف های مزخرف و مضحکی زد و نشان داد که کاملاً تحت تأثیر ایمان کورکورانه به قدرت اربابش است!

رهبر کره شمالی افزود: صادقانه بگویم، ما مطلقاً تمایلی برای حمله به کره جنوبی نداریم. هر بار که موضع خود را در مورد استفاده از نیروی نظامی اعلام کردم، به وضوح و پیوسته از قید «اگر» استفاده کردم.

وی ادامه داد: در صورت تلاش دشمنان برای اعمال زور علیه کشورمان، ارتش جمهوری کره بدون تردید از تمام توان تهاجمی خود از جمله سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد. حرکت ما به سمت تبدیل شدن به یک ابرقدرت نظامی و یک قدرت هسته ای تسریع خواهد شد.

رئیس جمهور کره جنوبی در سخنرانی اخیر خود هشدار داد که اگر پیونگ یانگ از سلاح هسته ای علیه سئول استفاده کند، “آن روز پایان رژیم کره شمالی خواهد بود.”

کره شمالی چندین دهه است که برنامه تسلیحات هسته ای خود را دنبال می کند و گفته می شود که مواد شکافت پذیر کافی برای ساخت ده ها سلاح هسته ای دارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *