خوسلو دلتنگ رئال: قطر حس خانه را نمی‌دهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خارج از خانه، خوسلو ماتو در مصاحبه با خبرگزاری EFE احساساتی شد و دوران حضورش در رئال مادرید را به یاد آورد. مهاجم اسپانیایی اعتراف می کند که دلش برای رئال مادرید تنگ شده است که او آن را خانه خود می داند و شادترین لحظات دوران حرفه ای خود را در آن سپری کرده است.

وی در این رابطه گفت: “شما همیشه می خواهید در جایی باشید که با شما مانند خانه رفتار شود. بزرگترین فرصتی که داشتم این بود که بازیکن رئال مادرید شوم. اولین روزی که این پیراهن را پوشیدم و وارد برنابئو شدم بهترین روز زندگی من بود.” فرصت پوشیدن این پیراهن.”

2092713

اگرچه تصمیم برای جدایی از رئال مادرید سخت بود اما خسلو احساس پشیمانی نمی کند. تنها در عرض سه ماه، زندگی او به شدت تغییر کرد، از زدن گل تعیین کننده رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان تا گلزنی برای الغرافه در دوحه.

خسلو می گوید: من از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم زیرا معتقدم که هرگز نباید از تصمیماتی که در زندگی می گیرید پشیمان شوید، اما درست است که هنگام تماشای بازی های رئال مادرید احساس دلتنگی می کنم مادرید و من خود را بازیکن خوش شانسی می دانیم.”

وقتی از خسلو پرسیدند که بیشتر از همه دلت برای قطر تنگ شده است، او بدون تردید پاسخ داد: احساس در خانه بودن آنها با من مثل یکی از خودشان رفتار کردند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *