معرفی انیمیشن بالا- Up | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • عنوان اصلی: بالاتر
  • نوع: کمدی ماجراجویی
  • خروج: پیت داکتر، باب پترسون
  • صداپیشگان: ادوارد آسنر، کریستوفر پلامر
  • امتیاز متاکریتیک: 88 از 100
  • سال ساخت: 2009

مقدمه ای بر انیمیشن UP

خلاصه انیمیشن

این انیمیشن کمدی ماجرایی داستان پیرمردی را روایت می کند که همیشه آرزوی ماجراجویی را در سر می پروراند اما پس از ازدواج با عشق زندگی اش آنقدر مشغول زندگی شدند که ماجرا را فراموش کردند. وقتی همسرش می میرد، عبوس می شود و دل و دماغی برای ماجراجویی ندارد، اما داستان در خانه اش را می زند.

بررسی تصویر

درباره انیمیشن

فوق محصول کشور آمریکا و به کارگردانی باب پترسون در سال 2009 می باشد.در انیمیشن فوق بازیگرانی چون ادوارد اسنر، جان راتزنبرگر، جردن ناگای و … به ایفای نقش پرداختند.

شاید درک پیام این کارتون و دلیل تصمیمات متفاوت شخصیت ها برای بچه ها سخت باشد. با گفتگوی ساده و قابل فهم می توانید روند داستان و علت حوادث را برای کودکان توضیح دهید. راسل کودکی مهربان است و عزم او برای کمک به دیگران می تواند الگوی خوبی برای کودکان باشد. با پرسش در مورد ویژگی های مثبت این شخصیت به کودکان کمک کنید رفتار خوب او را تشخیص دهند.

اتفاقات تلخ داستان، مبارزه آن با شخصیت شیطانی و قرار گرفتن شخصیت ها در معرض خطر ممکن است برای لحظه ای بچه ها را به وحشت بیندازد. نگرانی های کودکان را جدی بگیرید و فقط نگویید: «این یک داستان واقعی نیست». می توانید یک راه حل عملی به آنها پیشنهاد دهید یا حتی آنها را در آغوش بگیرید.

شما می توانید کودکان را در مورد شخصیت مونتز، چرایی اشتباه بودن رفتار او و روش های جایگزین خشونت راهنمایی کنید. پرواز با بادکنک به خانه می تواند تخیل کودکان را تحریک کند. به بچه ها بگویید که این اتفاق چقدر غیر واقعی است.

بررسی تصویر

حرف آخر

به فرزندان خود کمک کنید پیام داستان را درک کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *