واکنش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به ویدئوی کم‌فروشی بنزین: این فیلم قدیمی و ظرف مورد غیر استاندارد است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توضیح داد که ویدئویی قدیمی درباره فروش کوتاه مدت در پمپ بنزین منتشر کرده است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پس از انتشار فیلم کوتاهی در شبکه های اجتماعی با موضوع «معجزه پمپ بنزین در ایران» با تایید نادرست بودن اطلاعات ارائه شده در این فیلم اعلام کرد: در فیلمی قدیمی که اخیراً به نمایش درآمده، با تست کانتینری در فضای مجازی بازنشر شد … توزیع کننده کنتورهای غیر استاندارد که بی اعتباری این تست را از اساس زیر سوال می برد.

در ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، فردی بنزین را در یک بطری 1.5 لیتری در پمپ بنزین دریافت می کند، در حالی که عدد 2.29 به عنوان مقدار بنزین دریافتی او ظاهر می شود. در حالی که بر اساس بازرسی های متعدد، 300 درصد احتمال خطا برای پمپ های دارای نشان اعتبار NSA و مهر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی وجود ندارد که کاملا غیر قابل قبول است.

پمپ های وندینگ در جایگاه های عرضه سوخت مایع به صورت ماهانه توسط کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در مناطق عملیاتی کشور با ظروف استاندارد با ظرفیت 20 لیتر و در صورت خطای اندازه گیری بیشتر از 30 سی سی / 20 لیتر تست می شود. ، شمارنده نصب شده در پمپ ریست شده و بسته می شود.

پمپ های جایگاه سوخت نیز به مدت سه ماه توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد تست می شوند و در صورتی که خطای اندازه گیری بیش از 80 سانتی متر مکعب در 20 لیتر باشد، پمپ تا ریست شدن توسط کارشناسان سازمان استاندارد از دسترس خارج می شود. شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و اجازه فروش آن را نخواهند داشت.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آمادگی دارد در هر نقطه از کشور با حضور کارشناسان سازمان ملی استاندارد و تحریم و کارشناسان فنی این شرکت موضوع را بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری کند. .

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *