ترامپ: بایدن باید قبل از مناظره تست دوپینگ بدهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

العالم: در حالی که دو روز تا اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است. دونالد ترامپ از بایدن خواست استفاده از مواد سخت را آزمایش کند.

او در شبکه اجتماعی خود (حقیقت اجتماعی) نوشت: “آزمایش دوپینگ برای جو بایدن متقلب، فوراً با این موضوع موافقت خواهم کرد.”

اما این اولین بار نیست که چنین آزمایشی از جو بایدن درخواست می شود.

ترامپ 78 ساله دیروز در جریان تظاهرات انتخاباتی خود در فیلادلفیا، بایدن را مورد تمسخر قرار داد و گفت که بایدن (81 ساله) کمی قبل از مناظره دوز تقویت کننده مصرف کند تا در شرایط خوبی برای مناظره قرار گیرد و اینگونه می خواهند او را تقویت کنند.

رونی جکسون، نماینده جمهوریخواه تگزاس دیروز در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که بایدن قبل و بعد از مناظره روز پنجشنبه مورد آزمایش قرار گیرد.

ماریان میلر میکس، نماینده ایالت آیووا، روز دوشنبه در مصاحبه با فاکس بیزینس گفت که انتظار دارد بایدن دوباره در طول مناظره خشک شود.

رسانه ها چندین کلیپ ویدیویی از جو بایدن منتشر کردند که او را در حالت خشک یا دست دادن با موجودی خیالی نشان می داد. این صحنه ها باعث شد تا جمهوری خواهان توانایی های جسمی و ذهنی بایدن برای انجام وظایف ریاست جمهوری را زیر سوال ببرند.

شصتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است روز سه شنبه 5 نوامبر 2024 (15 اوت 1403) برگزار شود و اکثر نظرسنجی ها حاکی از رقابت شدید بین دو حزب است.

با این حال، کاخ سفید گزارش سالانه سلامت جسمانی بایدن را در فوریه گذشته منتشر کرد که در آن ادعا شد که در یک معاینه عصبی “هیچ اختلال مخچه یا سایر اختلالات سیستم عصبی مرکزی” در جو بایدن وجود ندارد.

با این حال، یک معاینه فیزیکی نشان داد که بایدن هنوز از نوروپاتی محیطی (اختلال اعصابی که از مغز و نخاع منشا می‌گیرد) رنج می‌برد. این نوع اختلال می تواند باعث درد یا بی حسی در پاهای فرد شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *