رسانه عبری: در گفتگوهای روز پنجشنبه بین آمریکا و اسرائیل موعدی برای انجام پاسخ اسرائیل به حمله موشکی ایران اعلام نشده اما تاکید شده که این اقدام در زمان مناسب انجام خواهد شد / دستور توقف حملات به بیروت از واشنگتن صادر شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: رسانه های عبری فاش کردند که با وجود تکذیب برخی نهادهای سیاسی، یک مقام بلندپایه اسرائیلی اصرار دارد که حمله به بیروت به درخواست آمریکایی ها متوقف شده است.

منابع آگاه با توجه به اخباری مبنی بر توقف حملات و بمباران بیروت و برخی گزارش‌ها مبنی بر اینکه این توقف به درخواست آمریکا و علی‌رغم تکذیب نهادهای سیاسی بوده است، شامگاه دوشنبه در گزارشی در این زمینه اعلام کرد. روزنامه معاریو که آمریکایی ها خواستار کاهش حملات به پایتخت لبنان شدند.

آنا باراسکی خبرنگار این رسانه افزود: بر اساس اطلاعاتی که منابع سیاسی آگاه و بلندپایه اسرائیلی توسط معاریو ارائه کرده است، طرف آمریکایی در مذاکرات پنجشنبه گذشته تلاش کرد تا عملیات ارتش اسرائیل در پایتخت لبنان را محدود کند. ، دلیل این درخواست و همچنین خسارت و تلفات جانی ناشی از این حملات است.

منابع اسرائیلی همچنین تاکید کردند که این درخواست آمریکا از اسرائیل تاثیر قابل توجهی بر عملیات نظامی کنونی علیه حزب الله نخواهد داشت، زیرا می تواند اهداف دیگری را در خارج از بیروت و حومه آن هدف قرار دهد.

این مقامات همچنین فاش کردند که در جریان مذاکرات روز پنجشنبه آمریکا و اسرائیل، هیچ تاریخی برای پاسخ اسرائیل به حمله موشکی ایران اعلام نشد، اما تایید شد که این اقدام در زمان مناسب انجام خواهد شد!

لازم به ذکر است که شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی وابسته به رژیم صهیونیستی کان دیروز یکشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به درخواست آمریکا حملات هوایی خود به بیروت را متوقف کرده است که سخنگوی این رژیم به سرعت آن را تکذیب کرد. . ارتش اسرائیل

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *