توپ پر قهرمان جهان: پدیده‌هایی که می‌آیند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

آلمادا که مقابل ونزوئلا بازی کرده بود، در دیدار مقابل بولیوی نیز در زمین حضور داشت و این بار یک گل به ثمر رساند. این بازیکن 23 ساله که برای بوتافوگو بازی می کند، نشان داد که هنوز بازیکنان جدیدی در آرژانتین در حال ظهور هستند. نیکو پاز 20 ساله را نیز باید به آن اضافه کرد. پدیده سابق رئال مادرید و کومو فعلی که مانند پدرش پیراهن آلبی سلسته را بر تن کرد.

می توان به آینده قهرمان جهان خوشبین بود و لیونل اسکالونی کم کم این نسل را می گذراند تا نسل های جدید با نسل قدیم سازگار شوند. – صبح دوباره روشن شد. ابتدا با گل تیاگو آلمادا و سپس با اولین بازی نیکلاس پاز. تازه وارد آلبی سلسته که آرژانتین را با پیروزی 6-0 مقابل بولیوی خوشحال کرد.

2095661

آلمادا فوتبالیستی است که اسکالونی بر اساس آنچه در کادر مربیگری گفته می شود اعتماد به نفس خاصی به او دارد. در واقع او آلمادا را به فینال جام جهانی 2022 قطر رساند و اگرچه برای کوپا آمریکا دعوت نشد، اما همیشه در رادار مربی بود تا جایی که بازی مقابل ونزوئلا را آغاز کرد.

در مونومنتال، فوتبالیست بوتافوگو به عنوان بازیکن تعویضی شروع کرد، اما این یکی از اولین تغییراتی بود که اسکالونی در کنار لئاندرو پاردس و پالاسیوس انجام داد. آلمادا به جای جولن آلوارز وارد زمین شد و با یکی از اولین توپ هایی که لمس کرد، پس از پاس گل نائول مولینا، گل چهارم را به ثمر رساند. این بازیکن 23 ساله پس از به ثمر رساندن گل خود با اعتماد به نفس بازی کرد. او به خوبی در سمت چپ حرکت می کرد و در حمله بسیار سرزنده بود.

2095662

نیکو پاز به نوبه خود از اولین بازی خود با آرژانتین لذت برد. این بازیکن 20 ساله یک هافبک تهاجمی است و به جای لائوتارو مارتینز وارد زمین شد و 18 دقیقه آخر را بازی کرد و کنترل خوبی از خود به نمایش گذاشت.

اسکالونی و لیونل مسی در پایان این دیدار از حضور این جوانان به خصوص کاپیتان ابراز خوشحالی کردند که پس از رفتن این نسل امیدوار است نسل آینده بدرخشد.

2095663

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *