بیوگرافی و زندگینامه امیلیا کلارک/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام کامل: امیلیا ایزابل اوفمیا رز کلارک متولد شد

تاریخ تولد: 23 اکتبر 1986

محل تولد: لندن، انگلستان

محل تحصیل: مرکز درام، لندن

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: 1388 تاکنون

بیوگرافی امیلیا کلارک

امیلیا ایزابل اوفمیا رز کلارک در 23 اکتبر 1986 در لندن به دنیا آمد. او در آکسفوردشایر بزرگ شد. پدر او، پیتر کلارک، یک مهندس صدا از ولورهمپتون و مادرش، جنیفر، یک تاجر است و از سال 2020 او به عنوان معاون بازاریابی در یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی مشغول به کار است. کلارک از طرف مادرش ریشه های قومی هندی دارد. او در مصاحبه ای در سال 2018 اشاره کرد که مادربزرگ مادری اش دختر رابطه پنهانی بین مردی از شبه قاره هند و مادر مادربزرگش بود.

مادربزرگ او از آرایش ملایم استفاده می کرد تا ویژگی های تیره ای را که از پدرش به ارث برده بود پنهان کند. کلارک این را به عنوان “تاریخ مبارزات خانواده اش” نسبت می دهد و می گوید: “این واقعیت که مادربزرگ من مجبور بود رنگ پوست خود را پنهان کند و خیلی تلاش کند تا با آن هماهنگ شود، بسیار دشوار بود.” در مصاحبه با هارپرز بازار، او اظهار داشت که مادربزرگش “هند را بیشتر از انگلیس دوست داشت”، بنابراین وقتی مادربزرگش درگذشت، کلارک که در آن زمان 16 سال داشت به هند سفر کرد تا خاکستر او را پراکنده کند. برادر بزرگتر کلارک، بنت، در صنعت سرگرمی کار می کند و یکی از بازیگران بازی تاج و تخت بود.

بیوگرافی امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی فیلموگرافی امیلیا کلارک

کار امیلیا کلارک

کلارک گفت وقتی سه ساله بود پس از تماشای سریال بت به بازیگری علاقه مند شد. هنگامی که او 10 ساله بود، پدرش او را برای تست بازیگری به یک تئاتر West End برد. او در مدرسه رای سنت آنتونی در هدینگتون و مدرسه سنت ادوارد در آکسفورد تحصیل کرد که در سال 2005 آن را ترک کرد.

در مصاحبه ای با Time Out در سال 2016، او گفت: “من به مدارس شبانه روزی شیک می رفتم، اما دختر شیک نبودم.” او همچنین اظهار داشت که اکثر افراد در مدرسه شبانه روزی او در آکسفورد از نظر فکری محافظه‌کار بودند و این بدان معناست که او و برخی از دوستانش احساس می‌کردند که خارجی هستند.

پس از فارغ التحصیلی، کلارک ناموفق به آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک، آکادمی سلطنتی هنر دراماتیک و مدرسه موسیقی و درام گیلدهال رفت. او قبل از پیوستن به مرکز درام لندن کار و سفر کرد و در سال 2009 از مرکز درام لندن فارغ التحصیل شد.

ازدواج امیلیا کلارک

در سال 2012، او رابطه عاشقانه ای را با کمدین و کارگردان ست مک فارلین آغاز کرد که تنها 6 ماه طول کشید، اما آنها همچنان دوستان صمیمی هستند.

بیوگرافی امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی عکس های امیلیا کلارک

جوایز و افتخارات امیلیا کلارک

امیلیا کلارک بازیگر فوق العاده ای است که همیشه با حضور در نقش های مختلف توجه مردم را به خود جلب می کند. از این رو افتخارات و جوایز بسیاری دریافت کرد.

بیوگرافی امیلیا کلارک، بازیگر انگلیسی امیلیا کلارک، ازدواج امیلیا کلارک

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *