کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بیست و یکمین کنفرانس بین المللی انجمن کد ایرانیان صبح – با حمایت رفیق اول در بخش های اصلی و نمایشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و یکمین همایش بین المللی انجمن رمزنگاری ایران به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای علمی کشور در حوزه امنیت سایبری – چهارشنبه چهارم مهرماه برگزار می شود. 1403 هجری شمسی با حمایت و مشارکت رفیق اول و با حضور محققان و کارشناسان داخلی و بین المللی در پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس آغاز به کار کرد.

این همایش دو روزه که همه ساله با هدف افزایش دانش محققان دانشگاهی و صاحب نظران صنعت و انتشار یافته های علمی نوین در این زمینه برگزار می شود، در این دوره نیز به سمت نمایش آخرین دستاوردهای پژوهشگران داخلی و بین المللی در این زمینه حرکت کرده است. به منظور ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظر برای حل مسائل تاثیرگذار کشور در حوزه امنیت سایبری.

از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده در این کنفرانس، مبانی رمزنگاری، امنیت شبکه، پروتکل های امنیتی و مهندسی امنیت می باشد. این کنفرانس همچنین فرصتی برای محققان و کارشناسان صنعت است تا آخرین یافته های خود را به اشتراک بگذارند و به دنبال راه حلی برای چالش های امنیتی کشور باشند.

علاوه بر برنامه‌های علمی، مدیران و متخصصان مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز در بخش نمایشگاهی این رویداد حضور دارند و با معرفی سامانه‌های هوشمند مدیریت آسیب‌پذیری‌ها، تشخیص نفوذ در حملات مخابراتی و ارائه خدمات جامع امنیت سایبری در تلاش هستند تا ماموریت آنها در ارتقای توصیف امنیت سایبری کشور است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *