فوری: خوسلو از رئال جدا شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خسلو پس از تفکرات طولانی، سخت و سبک برای ادامه حضور در رئال مادرید، سرانجام تصمیم گرفت به فوتبال خود در رئال مادرید ادامه ندهد و در آستانه تکمیل انتقال خود به یکی از تیم های فوتبال عربستان است.

2047301

روزنامه مارکا گزارش داد که این تصمیم اصلا برای ژوزلو آسان نبود، اما او نیز مانند ناچو پس از مطالعه همه جوانب تصمیم گرفت رئال مادرید را ترک کند. مارکا نوشت که قرارداد او با تیمی در عربستان به پایان می رسد و همه چیز نشان می دهد که مقصد بعدی کوسلو فوتبال عربستان خواهد بود. از طرفی فابریزیو رومانو از الغرافه به عنوان مقصد بعدی خوسولو یاد کرد.

رئال مادرید به او پیشنهاد داده بود تا یک فصل دیگر ادامه دهد، اما انتقال آندره و کیلیان امباپه به رئال مادرید، خسلو را بیشتر به فکر فرو برد و دریافت یک پیشنهاد مالی بزرگ باعث شد که خوسولو تصمیم به ترک رئال مادرید بگیرد.

2019962

تمدید قرارداد با ژوزلو درخواست شخصی کارلو آنچلوتی بود، اما کارلوتو و رئال مادرید تصمیم ژوزلو را درک خواهند کرد. سرمربی ایتالیایی به خسلو گفت که فصل آینده جایگاه خوبی در این تیم خواهد داشت.

حالا اسپانیول وارد صحنه شده است. باشگاه متعلق به خسلو. در واقع او در رئال مادرید به صورت قرضی با بند خرید 1.5 میلیون یورویی بازی کرد.

رئال مادرید و هوادارانش برای همیشه ژوزلو را با دو گلی که به بایرن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا زد به یاد خواهند آورد.

2029374

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *