بارسلونا از ملاقات ژاوی و فلیک خبر نداشت!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: باشگاه بارسلونا از انتصاب ژاوی و هانسی فلیک اطلاعی نداشت و این دو نفر بدون دخالت مدیران این باشگاه با هم ملاقات کردند.

بارسلونا در فصل گذشته تلاش زیادی کرد تا ژاوی را متقاعد کند که از تصمیم خود برای ترک این تیم صرف نظر کند، اما تنها چند هفته پس از تایید و اعلام رسمی این خبر، مدیران باشگاه در اقدامی عجیب و غیرمنتظره تصمیم گرفتند به همکاری با او پایان دهند و اخراج کنند. او او پس از پایان رقابت

ژاوی از این اتفاق و اقدام بسیار ناراحت و ناراحت به نظر می رسید و بسیاری از هواداران بارسلونا این رفتار مدیران این باشگاه را به شدت محکوم کردند اما در نهایت این تصمیم اجرایی شد و هانسی فلیک جایگزین این مربی جوان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا شد. این بازیکن اسپانیایی در این تیم نیمکت نشین بود.

اما نکته جالب این است که ساعتی پیش عکسی از این دو نفر در کنار هم منتشر شد که نشان می دهد آنها با هم ملاقات و صحبت کردند و این عکس مورد توجه بسیاری از هواداران بارسا قرار گرفت اما حالا منابع نزدیک به آنها مدعی شده اند. که مربیان بارسلونا هیچ اطلاعی از این دیدار ندارند.

گفته می شود رابطه فلیک و ژاوی بسیار خوب است. آنها در هفته های گذشته به طور مداوم در تماس بودند و بدون دخالت و اطلاع مدیران بارسلونا این دیدار را برنامه ریزی کردند و حالا باید دید واکنش خوان لاپورتا و دکو در این زمینه چه خواهد بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *