عراقچی: موج بعدی اقدامات دیپلماتیک ایران در کازان روسیه خواهد بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

عراقچی وزیر امور خارجه ایران گفت: موج بعدی اقدامات دیپلماتیک ما در اجلاس بریکس در شهر کازان روسیه در آخر هفته جاری خواهد بود و دیدارهای دوجانبه ای بین آقای عراقچی و ایران ترتیب داده شده است.

برخی از اظهارات وی به شرح زیر است:

هم اکنون درک و نگرانی مشترک از حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان در میان کشورهای منطقه شکل گرفته است.

این مهم‌ترین کاری بود که باید در منطقه انجام می‌شد تا کشورهای این منطقه به یک تفاهم و علاقه مشترک نسبت به سیاست‌های رژیم صهیونیستی برسند و طبیعی است که وقتی شرایط به این شکل است، اقدامات لازم انجام خواهد شد. بعدا گرفته شده

در نتیجه این موضوع، رایزنی‌ها و رایزنی‌ها بین کشورهای منطقه و فراتر از آن ادامه دارد و این رایزنی‌ها بسیار مؤثر بوده است، زیرا یک صدا در سطح بین‌المللی برای توقف درگیری در لبنان و غزه و برقراری آتش‌بس به وجود آمده است. و این صدا هر روز قوی تر می شود و این تلاش ها ادامه خواهد داشت.

موج بعدی اقدام ما در آخر این هفته در نشست بریکس در کازان روسیه و دیدارهای دوجانبه آقای مدیچیان و سران کشورهای عضو از جمله روسیه، هند، برزیل، آفریقای جنوبی و سایر کشورهای دعوت شده خواهد بود. به عنوان اعضا و ناظران شرکت کننده ترتیب داده شدند.

این اجلاس حضور گسترده ای خواهد داشت و فرصت بسیار مناسبی برای انجام رایزنی های دیپلماتیک با کشورهای مختلف تلقی می شود و انشالله از این فرصت نیز استفاده خواهیم کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *