اقراریان، عضو شورای شهر تهران: زاکانی فهرستی از مرخصی‌ها و سفر‌های خارجی خود با تاریخ دقیق و کشور‌های مقصد را ارائه کند / اخیرا سخنگوی شهرداری تهران گله کرده که چرا وزرات کشور و وزرات خارجه به سفر‌های خارجی شهرداری و دریافت مستندات آن ورود کرده اند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر لزوم رعایت ضوابط و مقررات از شهرداری تهران خواست گزارشی ارائه و سفرهای خارجی و تعطیلات شهردار تهران را به شورا مستند کند.

به گزارش سایت شورای شهر تهران، مهدی اخریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورا ضمن تسلیت شهادت رهبر دلاور و قهرمان شهید مقاومت. . یحیی السنوار جبهه پیامی برای مردم شجاع و متعصب، قهرمان فلسطین و برادران جبهه مقاومت فرستاد که آن را به زبان عربی خواند.

وی در یادداشتی خطاب به شهردار تهران بر شفافیت در سفرهای خارجی شهرداری و مرخصی های شهردار تهران تاکید کرد و گفت: جناب آقای دکتر زاکانی شهردار محترم تهران در خصوص وظایف نظارتی اعضاء شورا با عنایت به قوانین و مقررات مربوط به مرخصی ها و مأموریت های شهرداران به خارج از کشور با ارائه لیست جهت سفرهای خارجی و تاریخ معین بازگشت و کشورهای مقصد جهت اخذ مجوز برای تعطیلات و سفرها مدارک قانونی را ارائه نمایند. لطفا در اسرع وقت این یادداشت را به صورت پیوست ارسال کنید.

وی در یادداشت دیگری اشاره کرد: اخیراً آقای عبدالمطهر محمد خانی [سخنگوی شهرداری تهران] به شورا نامه نوشتند و در این نامه به موضوع سفرهای خارجی پرداختند و از وضعیت ورود وزارتخانه های کشور و امور خارجه به سفرهای خارجی شهرداری و دریافت مدارک آن گلایه کردند.

وی افزود: امیدوارم دوستان و برادران ما در شهرداری تهران به قوانین و مقررات پایبند باشند و با مشورت با گروه های مختلف سعی در تغییر قوانین و مقررات بر اساس نکات خودشان نداشته باشند. او دنبال می کند

آخریان افزود: به نظر می رسد کمیته نظارت بر سفرهای خارجی به ریاست خانم دکتر سلیمانی و آقای علوی حضور دارند. خوب است اگر آنها می توانند اقدامات انجام شده را به ما گزارش دهند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *