۱۰-هیچ، فریاد خشم بلینگام دلیل داشت!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فریاد خشم جود بلینگهام و واکنش عصبانی او به تکل وینیسیوس مقابل سلتا هیچ ربطی به گلزنی نکردن او نداشت. او در فصل قبل در این زمان 10 گل به ثمر رسانده بود. جود بلینگهام در هر نقطه از زمین به رئال مادرید کمک می کند، حتی در جناح راست، اما ستاره انگلیسی از گلزنی بیزار است. پارسال در این موقع از فصل 10 گل به ثمر رساند و در این فصل هنوز هیچ گلی به ثمر نرسانده است. با وجود اینکه کار اصلی او گلزنی نیست، او کم کم شروع به ناامیدی می کند.

بهترین مثال در دقیقه 32 بازی مقابل سلتا بود که با عصبانیت بر سر وینیسیوس فریاد زد. دلیل ستاره برزیلی به جای اینکه به سمت راست نگاه کند و به او کمک کند، شوتزنی را انتخاب کرد.

2097145

پیچ تراکتورداستان چی بود؟

قبل از پایان نیمه اول می شد این اختلاف را به دو گل افزایش داد اما وینیسیوس جونیور با خودخواهانه یک موقعیت فوق العاده را برای گلزنی هدر داد.

این وینگر برزیلی در دقیقه 44 ضربه ای به قلب خط دفاعی سلتاویگو زد و مدافعان این تیم را گیج کرد. او در سمت چپ محوطه جریمه به خوبی بازیکنان حریف را پشت سر گذاشت و وقتی در یک زاویه بسته قرار گرفت، می توانست جود بلینگهام را به تیرک دروازه بفرستد تا نتیجه را به راحتی 2-0 کند، اما فینی تصمیم دیگری گرفت و او را به خانه فرستاد. هدف او توپ را از کنار دروازه به بیرون زد و گلی به ثمر رساند که به بیرون رفت و خطری دروازه سلتا را تهدید نکرد.

تصمیم وینیسیوس جونیور باعث واکنش شدید و خشم بلینگهام شد. بلافاصله پس از از دست دادن این موقعیت، او شروع به اعتراض علیه وینیسیوس کرد و از او به دلیل تک فکری انتقاد کرد.

2097143

پیچ تراکتورجود مهره اصلی است

بلینگهام همچنان انرژی و نشاط زیادی را برای دیدار مقابل رئال مادرید به ارمغان می آورد، اما مانند سال گذشته نمی درخشد. او کمتر از یک سال است که در محوطه جریمه راه می رود و به ندرت می توان او را در موقعیت گلزنی پیدا کرد.

اگرچه او بازیکنی پویا است، اما بیشتر می خواهد. جود می خواهد برای رئال مادرید ثبت نام کند. به محض شروع نیمه دوم او می خواست از روی یک حرکت انفرادی گلزنی کند اما ضربه آخرش از کنار دروازه به بیرون رفت.

2097142

پیچ تراکتورواکنش کارلوتو چه بود؟

راستش من ندیدم که جود از دست وینیسیوس عصبانی شود آنها در پایان مسابقه همدیگر را در آغوش گرفتند، بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد.

البته واکنش فوری آنچلوتی چیز دیگری بود. او که می دانست جاد به اعتماد به نفس نیاز دارد، از روی نیمکت با آغوش باز شروع به تشویق او کرد. بازی بعدی رئال مادرید در لیگ اسپانیا برابر بارسلونا خواهد بود و جود خاطرات خوبی از ال کلاسیکو دارد. آیا این اولین گل فصل جود در لیگ اسپانیا مقابل دشمن قدیمی خواهد بود؟ شاید، به خصوص اگر وینیسیوس این بار از او بگذرد.

2097144

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *