پزشکی قانونی: ۵۵ کارگر در مازندران براثر حوادث کار طی سال جاری جان باختند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از فوت 55 نفر بر اثر حوادث کار در استان در سال جاری خبر داد و از کاهش 21 درصدی حوادث کار خبر داد.

علی عباسی افزود: 55 نفر (کلا مرد) در 6 ماهه نخست امسال بر اثر حوادث کار جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 44 نفر متاهل و مابقی مجرد بودند، افزود: بر اساس آمارهای موجود طی 6 ماهه امسال سقوط از ارتفاع 23 فوتی رتبه اول را در بین فوتی های ناشی از حوادث کار و برق گرفتگی دارد. 21 مورد. جسدی جامد با 10 و بقیه با یک پا در رده های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: در شش ماهه نخست امسال بیشترین فوت ناشی از حوادث کار با 12 مورد در فروردین و شهریور و کمترین با 6 مورد در اردیبهشت به ثبت رسیده است.

این مقام اجرایی استان بیان کرد: در این مدت شهرهای بابل با 8، آمل و بابل با 7، نوشهر و قائم شهر هر کدام با 6 فوتی و شهرستان های نقا، عباس آباد، رامسر، تینکابن، میاندرود و سوادکوه. هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین تعداد فوتی ناشی از حوادث کار بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران با توجه به سن متوفیان گفت: بیشترین سن مربوط به افراد 51 تا 60 سال با 11 فوت و بالای 61 سال با 6 مورد فوت بوده و کمترین آمار نیز گزارش شده است. در این شش ماه

عباسی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان طی شش ماهه امسال 457 نفر (434 مرد و مابقی زن) در تصادفات کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه 11 درصد افزایش داشت. دوره دوره سال گذشته

یکی از اعضای شورای قضایی استانداری، ارزش گذاری جان انسان ها، تدوین برنامه ایمنی در محل کار، رعایت استانداردها و قوانین مربوطه، آموزش، استقرار سامانه اطلاع رسانی و عبرت گیری از حوادث رخ داده را از مهم ترین راهکارهای این امر دانست. برای کاهش حوادث ناشی از کار.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *