دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس چیست؟ دلیل پرطرفدار بودن آن

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

کار دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از بسیاری از محصولات هم رده بهتر است و به دلیل استفاده از فناوری های جدید امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

کار با این دستگاه بسیار آسان است و می توان گفت یکی از هوشمندترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد است، برای انواع پوست مناسب است و در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را دارید یا می خواهید با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

لیزر تیتانیوم پلاس (لیزر تیتانیوم پلاس) برای درمان سریع و راحت موهای زائد استفاده می شود و در قدرت های مختلف در اختیار خریداران قرار می گیرد.

نام این دستگاه به دلیل استفاده از تیتانیوم در ساخت قطعات آن است که امکان تابش پرتوهای پرانرژی را با دقت بالا فراهم می کند و بهترین نتیجه را از این فرآیند ارائه می دهد.

افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند معمولاً در حین رفع موهای زائد احساس درد نمی کنند که یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم است که در جدول زیر آمده است.

طول موج

755، 808، 1064 و 940 نانومتر

قدرت

2400، 3200 و 3600 وات

قدرت لیزر

1200، 1600 و 2000 وات

اندازه نقطه

40 × 15 میلی متر

نوع نوار لیزری

آمریکای جامد

تعداد مشت

2

میله

چندین نوع مختلف دارد

سیستم خنک کننده

خنک کننده ثانویه مجهز به رادیاتور برقی

یک پیشنهاد

15 اینچ، 4K

سیستم عامل

اندروید

زمان اجرا

24 ساعت بدون وقفه

حداکثر قدرت

140 ژول بر سانتی متر مربع

معرفی مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

در دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 تکنیک های خاصی برای بهبود عملکرد مورد استفاده قرار گرفته اند که هر کدام دارای قابلیت های منحصر به فرد خود هستند که حذف مو را به بهترین شکل ممکن می کند، از جمله موارد زیر.

داشتن فناوری SHR

SHR در زمینه لیزر و درمان های زیبایی به موفقیت های بزرگی دست یافته است که نظر بسیاری از فعالان عرصه زیبایی را به خود جلب کرده است. در واقع استفاده از چنین فناوری پیشرفته ای امکان از بین بردن موهای زائد را در زمان سریع تری فراهم می کند.

که در دستگاه تیتانیوم پلاس برای لیزر موهای زائد استفاده از این فناوری باعث می شود تمام طول موج های مورد نظر با یکدیگر ترکیب شده و به راحتی به عمق لایه های زیرین پوست نفوذ کنند.

این روش درمان ایمن‌تر و تقریباً بدون درد را تضمین می‌کند و مهم‌تر از همه، در مقایسه با سایر تکنیک‌ها، میزان انرژی تجمعی بالاتری در ناحیه تحت درمان ایجاد می‌کند که باعث بهبود و کاهش موهای زائد می‌شود.

خنک کننده پیشرفته با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم

با بسیاری از دستگاه‌های با مارک SHR در بازار، برای اطمینان از عملکرد لیزری که از ایمنی و سلامت مردم پشتیبانی می‌کند، به بیش از این نیاز دارید. لیزر تیتانیوم پلاس آنجا.

فرآیند لیزر درمانی باعث افزایش دمای پوست و ایجاد سوختگی در حین درمان در حین جاسازی می شود خنک کننده های پیشرفته و مدرن در هندپیس لیزر تیتانیوم پلاس از این مشکل جلوگیری می کند.

دستگاه های تیتانیوم پلاس متکی به تشعشعات و استفاده از قطعات نوری، حساسیت بالایی دارند و از بالاترین استانداردهای مهندسی برای حفظ عملکرد خود و کاهش خطر سوختگی برای بیماران استفاده می کنند.

سیستم خنک کننده ICE PLUS از چندین فن، دستگیره، مخزن آب، لوله داخلی و قطعات انتقال سرد تشکیل شده است که در دستگاه لیزر پیشرفته و مدرن تیتانیوم پلاس نیز استفاده می شود.

نقطه لیزری بزرگ تیتانیوم به علاوه

یکی از جالب ترین ویژگی هایی که در مدل تیتانیوم پلاس به چشم می خورد سرعت بی نظیر آن در ارائه درمان است. این دستگاه زمان درمان را به اندازه ای که انتظار دارید کاهش می دهد.

به طور کلی استفاده از یک لکه بزرگ برای طراحی و تولید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس امکان پوشش ناحیه بزرگتری از بدن را فراهم می کند و از طرفی به دلیل نفوذ همزمان طول موج ها، از بین بردن موهای زائد تسریع می یابد. به طور قابل ملاحظه.

به خاطر داشته باشید که دستگاه حذف موهای زائد تیتانیوم پلاس انواع ابزارهای کاربردی و مناطق وسیعی را در اختیار متخصصان زیبایی قرار می دهد تا سرعت کار خود را افزایش دهند.

طول موج های مختلف برای ارائه نتایج بهتر

با استفاده از طول موج های 755 تا 1064 نانومتر در لیزر تیتانیوم پلاس، می توانید تطبیق پذیری و کارایی بسیار بهتری را مشاهده کنید که برای تأثیرگذاری بر فولیکول های ضخیم مو بسیار مؤثر است.

الکساندرایت 755 نانومتر: این طول موج معمولا برای از بین بردن موهای نازک و رنگ روشن استفاده می شود که تاثیر بسیار خوبی دارد.

دیود 808 نانومتری: برای افرادی که فولیکول های ملانین بیشتری دارند، طول موج 808 نانومتر برای از بین بردن موهایشان بهترین کار را دارد و در نواحی مختلف مانند بیکینی، دست ها، پاها، معده و صورت استفاده می شود.

Andiage 1064 نانومتر: قوی ترین طول موجی که برای رفع موهای زائد استفاده می شود، آندیاگ 1064 است که بهترین و موثرترین نتایج را برای عمیق ترین فولیکول ها ارائه می دهد.

Andiage 940nm: این طول موج جدید اخیراً در لیزر تیتانیوم پلاس استفاده شده است که از رشد مجدد مو جلوگیری می کند و از بین می برد. از طرفی در روشن شدن پوست نیز موثر است.

با توجه به این موارد باید گفت یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه وجود آن است طول موج اضافی در واقع همینطور است سفید شدن پوست کمک.

بنابراین، هنگامی که تحت درمان های زیبایی با استفاده از لیزر تیتانیوم پلاس قرار می گیرید، علاوه بر خلاص شدن از شر موهای زائد با نفوذ 3 طول موج مختلف، به دلیل… طول موج چهارم می توانید انتظار داشته باشید که پوست خود بدون نگرانی از سوختگی شفاف شود.

عکس بالای سر دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

قدرت نوار لیزر تاثیر بسزایی در تعداد شات های انجام شده روی پوست مشتریان دارد و یکی از بهترین نمونه های استفاده شده در این محصول متعلق به شرکت آمریکایی Coherent می باشد.

طراحی استثنایی و ساختار جمع و جور Laserbar Titanium Plus به شما این اطمینان را می دهد که هر بار که اپلیکاتور را روی پوست بیمار قرار می دهید، تعداد عکس های مناسب را دریافت کنید.

تعداد اسمی شات ها معمولا بر اساس ارزیابی های اولیه سازنده روی دستگاه نوشته می شود و برای تیتانیوم لیزر 2024 بیش از 30 میلیون شات مفید دیده می شود.

دلایل محبوبیت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

قطعات و تجهیزات پیشرفته موجود در این دستگاه باعث رضایت بیشتر کاربران از استفاده از دستگاه های تیتانیومی و همچنین لیزری شده و می توان گفت از زمان عرضه تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است.

علاوه بر این موضوع، باید گفت که مزایا و ویژگی های بسیار خوب این دستگاه از جمله دلایل مهمی است که منجر به افزایش محبوبیت و شهرت آن در بین کلینیک های زیبایی می شود، از جمله موارد زیر:

Novian Medicine Manly با همکاری انرژی اتمی دوره اپراتور لیزر با ارائه گواهی معتبر برای اطلاعات می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با دوام بالا

با توجه به اینکه سیستم خنک کننده این دستگاه به دمای محیط بستگی ندارد، انتظار می رود بدون افت راندمان، کارکرد 24 ساعته را برای شما فراهم کند.

تمام اجزای مورد استفاده برای لیزر آنها از آلیاژهای بسیار مقاوم تولید می شوند که به شما این تضمین را می دهد که در طولانی مدت با خرابی قطعات مواجه نشوید و راندمان در سطح بالایی باقی بماند.

عملکرد بی صدا فن ها نیز از دیگر مواردی است که در حین کار با این دستگاه مشاهده می کنید که در این صورت فرآیند خنک سازی با کمترین دردسر و ناراحتی ادامه می یابد.

قابلیت تنظیم پارامترهای مورد نیاز در لیزر

هنگامی که از دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس استفاده می کنید، با توجه به اینکه به شما امکان می دهد پارامترهای مختلفی مانند انرژی مورد نیاز برای تابش، فاصله بین پالس ها و طول پالس را تنظیم کنید، می توانید درمان را به طور بهینه انجام دهید.

ارائه چنین مشخصات خوبی به لیزرتراپیست اجازه می دهد تا تنظیمات دستگاه را با توجه به ویژگی های پوست و موی هر مراجعه کننده تغییر دهد تا به بهترین نتیجه دست یابد.

لیزر درمانی بدون عوارض

برخی از دستگاه های لیزر اثرات و عوارض متفاوتی بر روی فرد دارند، اما ایمنی بالای تیتانیوم پلاس از بروز مشکلات جدی برای مشتریان جلوگیری می کند.

یکی از بهترین ویژگی هایی که باعث محبوبیت بیشتر لیزر تیتانیوم پلاس می شود، عدم وجود درد و ناراحتی در حین لیزر درمانی است که به طور کلی هیچ گونه اثر سوختگی ایجاد نمی کند.

ممکن است برخی افراد تنها به دلیل اینکه پس از لیزر درمانی دچار التهاب و خارش پوست می شوند از ادامه درمان خودداری کنند اما این دستگاه به دلیل قدرت بالا و ایمنی مناسب معمولا از بروز این عوارض جلوگیری می کند.

تنها نکته مهم این است که افرادی که پوست برنزه دارند و معمولاً مستعد آکنه هستند باید قبل از شروع لیزر موهای زائد نکات مهمی را که متخصص به آنها اشاره می کند در نظر بگیرند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس برای انواع پوست مناسب است

این دستگاه برای انواع پوست های تیره و روشن قابل استفاده است و نتیجه بسیار خوبی را برای آنها فراهم می کند. استفاده از طول موج های متعدد به ما امکان می دهد تا این ویژگی منحصر به فرد را ببینیم.

افرادی که پوست تیره دارند به دلیل وجود ملانین بیشتر در فولیکول ها معمولاً در برابر لیزر مقاومت بیشتری دارند و باید با شدت بالاتر و در جلسات بیشتری درمان شوند، اما اگر از دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس استفاده کنید، می توانید به نتیجه مطلوب برسید. نتیجه دلخواه سریعتر

در هر قسمت از بدن که ممکن است پوست شما نازک تر یا ضخیم تر باشد، لیزر درمانی با دستگاه تیتانیوم پلاس معمولا راه حل است و بهترین نتیجه را در از بین بردن موهای زائد دارد.

کلیه تاییدیه ها و استانداردها را دریافت می کند

سازمان غذا و داروی آمریکا معروف به FDA یکی از معتبرترین مجوزها در زمینه ارائه دستگاه های لیزر درمانی در سراسر جهان به شمار می رود که دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را تایید می کند.

استاندارد مهم دیگری که دستگاه های لیزر تیتانیوم پلاس به دست آورده اند مربوط به گواهینامه CE اروپا می باشد که نشان دهنده این است که این دستگاه علاوه بر ایمنی بالا از کارایی و کارایی مناسبی نیز برخوردار خواهد بود.

قیمت مناسب برای دستگاه تیتانیوم به علاوه لیزر

وقتی گفته می شود دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس نسبت به همتایان خود برتر است و انتظارات شما را از تجهیزات پیشرفته درمانی و زیبایی کاملا برآورده می کند، باید قیمت این محصول را نیز در نظر گرفت.

اگرچه کیفیت حرف اول را برای استفاده از تجهیزات پزشکی می زند، اما باید در نظر داشت که هزینه اقتصادی همیشه یکی از معیارهای اصلی خرید است و به طور کلی تیتانیوم پلاس علاوه بر ارائه امکانات و خدمات متنوع، قیمت مناسبی نیز دارد. . .

قیمت این دستگاه با توجه به قدرت و قدرت آن تعیین می شود، بنابراین شما می توانید بسته به ترجیحات و خواسته های خود یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را از Novian Medicine Manly خریداری کنید

برای کسب دانش و اطلاعات کامل در مورد دستگاه های لیزر تیتانیوم پلاس می بایست با کارشناسان مجرب و ماهر تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند که نوین تیپ مانلی بهترین انتخاب برای آن است.

این شرکت انواع مدل های لیزر تیتانیوم پلاس با توان و ظرفیت های مختلف، تماما اورجینال و با کیفیت را به خریداران ارائه می دهد که می توانید پس از دریافت مشاوره از کارشناسان، آن ها را از این شرکت خریداری نمایید. طب جدید مردانه انجام دادن.

مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از Novian Medicine Manly

اگر مجموعه نویان طب مانلی را برای خرید این دستگاه قدرتمند و کاربردی انتخاب کنید، بدون شک از مزایای مختلفی بهره مند خواهید شد که از آن جمله می توان به:

ارائه 10 سال گارانتی برای دستگاه

امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش با گارانتی (تعویض رایگان قطعات) تا یک سال

نصب و آموزش با ارائه گواهی معتبر رایگان می باشد

ارسال رایگان به سراسر کشور

خرید اقساطی با شرایط مناسب و در بازه زمانی 12 تا 16 ماهه

عنوان وب سایت Novian Medicine Manly: noyantebmanely.com

شماره تلفن مشاوران پزشکی جدید مانلی: 09129096358

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *