معرفی فیلم ۲۰۶۷ | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم 2067
خروج ست لارنی
بازیگران کدی اسمیت مک فی
موسیقی کرستن اکسلهلم
کنت لمپل
فیلمبردار ارل درسنر
ویرایشگر شان لاهیف

یک شرکت
تولید

آرکادیا

توزیع کننده فیلم های آرلگا

تاریخ های انتشار

  • 2 اکتبر 2020 (ایالات متحده)

دوره

114 دقیقه
کشور استرالیا
زبان انگلیسی

دانلود فیلم 2067 2020 2067 با زیرنویس فارسی پیوست شده و تماشای آنلاین • Filmer

خلاصه فیلم

داستان فیلم در سال 2067 اتفاق می افتد. در آن زمان زمین به دلیل گرمایش جهانی تقریباً ناپدید شده بود و تعداد کمی از انسان های باقی مانده از بیماری های تنفسی ناشی از کمبود اکسیژن رنج می بردند.

ایتان با سفر به آینده وظیفه یافتن درمانی برای این بیماری ها را بر عهده می گیرد و متوجه می شود که گونه های گیاهی منقرض شده تنها راه حل نهایی برای نجات جهان و بشریت هستند و با فرستادن گیاهان، انسان و سیاره را نجات می دهد.

نقد و بررسی فیلم 2067 با جزئیات و خلاصه داستان

در مورد فیلم

«2067» یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی محصول سال 2020 است. این فیلم به کارگردانی ست لارنی و فیلمنامه آن توسط لارنی با دیو پترسون نوشته شده است. از بازیگران این فیلم می توان به کودی اسمیت-مک فی، رایان کوانتن و سانا شیخ اشاره کرد. «2067» در 2 اکتبر 2020 در سراسر پلتفرم‌های آنلاین به نمایش درآمد.

کارگردان در ابتدای فیلم موفق شد به بیننده نشان دهد که مجموعه ای از قوانین علمی سفر شخصیت و حضور او در آینده را توجیه می کند، اما توضیح چندانی درباره این پدیده ها نمی دهد. در عوض بیننده می تواند ماندگاری این فناوری را ببیند و تداوم حضور فناوری باعث می شود بیننده وجود این فناوری را باور کند. در حالی که در یک سوم اول فیلم تماشاگر به طور کامل در دنیای فیلم غوطه ور است، فیلم کم کم توجه را از این جنبه های فنی دور می کند تا داستان اساسی خود را در مورد انسانیت و محیط زیست بیان کند. این داستان از آنجا شروع می شود که انسان ها در سال 2067 محیط سیاره را به طور کامل نابود کرده اند و مشکلاتی مانند اپیدمی بیماری ها، سیل های دائمی و کمبود اکسیژن را به وجود آورده اند. دنیایی که لارنی (کارگردان) در فیلم ساخته است بسیار واقعی و قابل باور است، ما می توانیم اثرات این همه مشکلات زیست محیطی را در دنیای خودمان پیدا کنیم، به همین دلیل خیلی زود با محتوای فیلم ارتباط برقرار می کنیم. کارگردان با ارائه تصاویری دقیق و زیبا سعی در توسعه فضا داشت. شخصیت اصلی فیلم، ایتان، سیگنال عجیبی از آینده دریافت می کند و مجبور می شود همسر بیمار خود را ترک کند تا برای نجات دنیا به آینده سفر کند. در قسمت هایی که اتان را در آینده می بینیم، دو نکته کلیدی برای موفقیت فیلم وجود داشت: اول اینکه کارگردان سعی کرد تا حد امکان به کنجکاوی بیننده درباره این دنیا پاسخ دهد و دوم حضور دوست دوست. شخصیت اصلی جود نام دارد که برای کمک به او به آینده سفر می کند. لارنی (کارگردان) بسیار هوشمندانه موفق شده است کنجکاوی بیننده را در مورد دنیای آینده بازی کند و توجه بیننده را به داستان اصلی فیلم جلب کند و در نتیجه بیننده او را بیشتر می شناسد و به شخصیت او نزدیک می شود. البته کیفیت بازی رایان کوانتن در نقش جود در اینجا کمک زیادی به فیلم کرد زیرا او توانست از بازی خود برای تکمیل کار بازیگر اصلی فیلم به خوبی بهره ببرد. «2067» به لطف گیم پلی باکیفیت و داستان عالی خود به یکی از فیلم های علمی تخیلی تاثیرگذار درباره بحران محیط زیست تبدیل شده است. فیلمی که شعارها را تکرار نمی کند، بلکه حاوی پیام های بسیار عمیقی درباره انسانیت و واکنش ما به بحران است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *