شرایط فروش نقدی وانت آریسان ۲ اعلام شد [آبان ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش نقدی کامیون آریسان 2 آبان ماه 92 را اعلام کرد.این بخشنامه از ساعت نه صبح روز دوشنبه 9 مهرماه 1403 فعال شده و تا تکمیل ظرفیت در دسترس متقاضیان است. . موعد تحویل کامیون آریسان 2 در بخشنامه فروش ایران خودرو ظرف 15 روز کاری اعلام شد.

قیمت وانت آریسان 2 در بازار هم اکنون حدود 435 میلیون تومان است. این رقم تفاوت 15 میلیون تومانی را با قیمت رسمی این خودرو نشان می دهد. انتظار داریم با عرضه انبوه کامیون آریسان 2 در بازار، قیمت این خودرو در بازار آزاد کاهش بیشتری پیدا کند.

شرایط فروش نقدی کامیون آریسان 2 آبان 1403 هجری قمری:

شرایط فروش نقدی کامیون آریسان 2 اعلام شد [آبان ۱۴۰۳]

کامیون آریسان 2 یکی از محصولات موفق ایران خودرو در حوزه خودروهای تجاری است که موفق شد تجربه شکست خورده آریسان 1 را از خاطره ها پاک کند. ایران خودرو با تعمیرات اساسی محصول ناموفق خود، آریسان 1، توانسته این کامیون را به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تجاری بازار تبدیل کند. در حال حاضر برای خرید کامیون آریسان ۲ در بازار آزاد به ۴۲۹ میلیون تومان پول نقد نیاز دارید. تفاوت اندک قیمت آریسان 2 بین بازار و کارخانه باعث شده تا این خودرو برای سودجویان جذابیت نداشته باشد. بنابراین صاحبان مشاغل می توانند بدون نگرانی وانت آریسان 2 را خریداری کنند.

آریسان 2 و پراید یا سایپا 151 خودروهای ارزان قیمت در بازار ایران هستند. آریسان 2 نسخه فیس لیفت شده آریسان اصلی است که به جای موتور پیکان از موتور XU7P مشترک با پژو پارس و سورن پلاس استفاده می کند. افزایش سطح کاربری و بهبود کیفیت در آریسان 2 باعث استقبال مشتریان از این خودرو شده است. موفقیت و فروش بالای کامیون آریسان 2 در سال های اخیر باعث شده تا رقیب این خودرو یعنی کامیون کارا بهمن موتور از خط تولید خارج شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *