معرفی فیلم هزارپا | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم صدپا
خروج ابوالحسن داودی
پروژه رضا رخشان
نویسنده برادران امیر
مصطفی زندی
توافق کوچک
بازیگران رضا العطاران
جواد عزتی
سارا بهرامی
مهران آل احمدی
موسیقی امیرعلی عابدینی

تاریخ انتشار

13 تیر 1397

دوره

122 دقیقه (نسخه نمایش داده شده)

196 دقیقه (نسخه کامل)

کشور ایران
زبان فارسی
فروش باکس آفیس 38,063,848,000 تومان

فیلم صدپا

خلاصه فیلم

رضا نیازی (رضا عطاران) و دوستش منصور (جواد عزتی) کایف کپ. رضا نیازی از طریق مادر منصور متوجه می شود که الهام (سارا بهرامی)، دختر صاحب کارش که فردی ثروتمند است، با یک جانباز ازدواج کرده است. به همین دلیل ردا که پایش را در یک تصادف از دست داده تصمیم می گیرد به دختر نزدیک شود تا بتواند با او ازدواج کند. ردا وارد یک آسایشگاه جانبازان می شود که در آن دختر کارگردان است. ردا با دروغ های مختلف سعی می کند دختر را به خود علاقه مند کند…

فیلم Centipede

در مورد فیلم

این فیلم در پنجمین هفته اکران خود توانست عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در آن زمان را از آن خود کند. فروش این فیلم در کمتر از دو ماه از مرز 30 میلیارد تومان گذشت و 30 میلیارد تومان اولین فیلم سینمای ایران لقب گرفت.

همچنین در 45 روز اول اکران، رکورد شکسته شدشهر موش 2″ این فیلم با بیش از 4 میلیون بیننده به محبوب ترین فیلم دهه 1990 تبدیل شد.

فیلم Centipede

«هزاربا» یک فیلم کمدی سرگرم‌کننده است که حتی یک ذره فکر در آن وجود ندارد. او از محبوبیت خود خجالت نمی کشد و به همین دلیل توانست بیش از 24 میلیارد تومان بفروشد.

در نهایت «هزارپا» یکی از بهترین فیلم های کمدی اکران شده است. توقع کمدی این است که تماشاگرانش را تمیز بخنداند. شوخی عطاران با شاملو و ویژن را در این فیلم ببینید تا بدانید وقتی از بازی خوب عطاران و شوخی فیلمنامه نویسان خوب صحبت می کنیم بدون اینکه به ابتذال بیفتید دقیقاً منظورمان چیست.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *