عراقچی: در صورت حمله اسرائیل، ایران به شکل متناسب پاسخ خواهد داد / پاسخ ما حساب شده خواهد بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت حمله رژیم صهیونیستی، ایران به آن پاسخ خواهد داد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه گفت: بر کسی پوشیده نیست که آمریکا همواره از اسرائیل حمایت می کند و این کشور پشت هر حمله صهیونیست ها به ایران است.

عراقچی در حاشیه اجلاس سران بریکس در کازان روسیه در گفتگو با خبرنگار روسیه ایلوم تاکید کرد: ما در گذشته از خود دفاع کردیم و این بار نیز توانایی دفاع از خود را داریم.

وزیر امور خارجه ایران افزود: اگر اسرائیل به ایران حمله کند، پاسخ مناسبی خواهیم داد و پاسخ ما حساب شده خواهد بود و توانایی های خوبی برای دفاع از خود داریم.

ایران در 10 اکتبر (اول مهر) در جریان عملیات «شعر صادق 2» به اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در تهران پاسخ داد. وی در واکنش به ترور و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل سابق حزب الله لبنان و ژنرال عباس نیلفاروشان، مشاور ارشد نظامی ایران در لبنان، آن را نقض حاکمیت ملی ایران و تروریسم فرامرزی دانست. حملات به لبنان جنوب این کشور

مقامات ایرانی تاکید کردند که در صورت هرگونه اقدام تهاجمی رژیم صهیونیستی و متحدانش علیه ایران، زیرساخت های این رژیم و منافع متحدانش در منطقه هدف مشروع حملات نظامی ایران خواهد بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *