دغدغه بزرگ یحیی در شروع کار در اهواز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

با حضور یحیی گل محمدی در تیم فوتبال خوزستان خیل عظیمی از اهالی فوتبال تصور می کنند ستاره های لیگ برتری زیادی راهی اهواز می شوند. در روزهای اخیر نام های مطرح زیادی برای حضور در ترکیب فولاد برای لیگ بیست و چهارم مطرح شده است.

هرچند فولادی ها هنوز به صورت رسمی دست خود را در نقل و انتقالات تابستانی اعلام نکرده اند، اما هواداران این تیم منتظر حضور فعال باشگاه در نقل و انتقالات و حضور بازیکنان جدید هستند.

در این میان فولاد یک مشکل بزرگ دارد و آن هم ممانعت از امضای قراردادهای جدید توسط مدیران باشگاه است.

تعداد زیادی از بازیکنان فولاد خوزستان فصل گذشته قراردادهای بلندمدت امضا کردند و حالا این باشگاه برای حذف آنها از لیست تیم با مشکل مواجه شده است. اکثر بازیکنان فولاد برای فصل آینده با این باشگاه قرارداد دارند و مطمئنا بدون توافق مالی نماینده متمول خوزستان را ترک نخواهند کرد.

2014376

نکته قابل ذکر در این زمینه، قرارداد برخی بازیکنانی است که در لیست مد نظر یحیی گل محمدی برای فصل جدید حضور ندارند. مدیران فولاد بدون شک برای جلب رضایت بازیکنان مازاد یحیی گل محمدی طبق قرارداد خود دچار مشکل خواهند شد و این موضوع می تواند بر نقل و انتقالات قرمزپوشان اهوازی نیز تاثیر بگذارد.

شکی نیست که اضافه شدن بازیکنان جدید به لیست بزرگسالان بستگی به خروج بازیکنان فعلی دارد و با توجه به قراردادهای طولانی مدت اکثر بازیکنان، این امر به سختی امکان پذیر است.

باید دید مدیریت یحیی گل محمدی و فولاد چگونه بر این مشکل فائق خواهد آمد و در نهایت تیم سرخپوشان چگونه برای فصل آینده آماده می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *