فرمانده نیروی هوایی: ایران هنوز بسیاری از تسلیحات خود را رونمایی نکرده است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران به بلوغ بالایی رسیده است و ما هنوز بسیاری از توانمندی ها و تسلیحات خود را آشکار نکرده ایم.

سردار سرتیپ حمید واحدی که برای شرکت در رزمایش چند ملیتی نیروی هوایی پاکستان موسوم به «ارسال نیزه 2024» به این کشور سفر کرده بود، با اشاره به اینکه سفر به پاکستان به منظور حضور و بازدید از رزمایش چندجانبه سالانه است. رزمایش هوایی کشوری مستقیماً به دعوت فرمانده نیروی هوایی آن کشور. وی افزود: در دیدار با مقامات نظامی پاکستان، افزایش همکاری ها در زمینه فناوری های نوین هوانوردی از جمله در حوزه پهپاد و سایبری مورد توافق قرار گرفت. ایران و پاکستان همکاری های هوایی جدید خود را افزایش خواهند داد.

وی همچنین تصریح کرد: فرماندهان نیروی هوایی کشورهای شرکت کننده حضور جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی در این رزمایش را نشان از اعتماد به نفس بالا و آمادگی کامل نیروهای مسلح ایران برای مقابله با تهدیدات اعلام کردند. ” وی به دیدار با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان برای همکاری‌های دوجانبه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کشور همسایه پاکستان دارای نیروی هوایی مدرن و بسیار یکپارچه است و اقدامات خوبی در زمینه انجام داده است. ایران در زمینه اینترنت می تواند ارتباط خوبی با پاکستان در این زمینه برقرار کند

وی به همکاری های قبلی نیروی هوایی دو کشور همسایه اشاره کرد و گفت: خلبانان ایرانی تا چند سال پیش در اینجا دوره می گذراندند اما با توجه به توسعه دانشکده هوانوردی در کشور دیگر نیازی به آن نیست. بنابراین در دیدار با مقامات پاکستانی بر لزوم کمک به تیم های دو کشور در زمینه تبادل تجربیات در زمینه آموزش به ویژه در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین توافق کردیم.

فرمانده نیروی هوافضای ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح در برابر تهدیدات منطقه خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران در آمادگی 100 درصدی هستند و ما با جان و دل سرباز ولایت فقیه هستیم و به این افتخار می کنیم. همدلی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فرماندهی انتظامی و بسیج عامل اصلی بازدارندگی در برابر تهدیدات است، اما دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی ایران به بلوغ بالایی رسیده و هنوز رونمایی نشده است. بسیاری از توانایی ها و سلاح های ما.

وی تاکید کرد: اقدامات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز نشان دهنده حمایت معنوی از همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که با ایجاد همدلی در کشور، نیروی اولیه محسوب می شود. برای بازدارندگی ایران در برابر دشمنان.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *