الحوثی، رهبر انصارالله یمن: آمریکا در جنایت و شکست، شریک اسرائیل است/ جنایات دشمن صهیونیستی، دستاورد نظامی محسوب نمی‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: رهبر انقلاب یمن در سخنرانی هفتگی خود تأکید کردند که کشتار و آوارگی زنان و کودکان دستاوردی نظامی برای رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

آقای عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن عصر – (پنجشنبه) در سخنرانی هفتگی خود درباره آخرین تحولات غزه، لبنان و جبهه مقاومت گفت و جبهه های جهاد همین طور است. برای ادامه حمل مشعل آگاهی، درک، بصیرت، استواری و ایمان.

آقای الحوثی افزود: همه جبهه ها در این نبرد بزرگ با دشمنان با استقامت، یقین، قدرت و همبستگی شهدای خود را تقدیم می کنند. جبهه غزه با وجود شرایط بسیار سخت از نظر امکانات، استوار، متحد و بیش از یک سال است که فعالانه مقاومت می کند.

وی ادامه داد: جبهه لبنان سخت ترین رویارویی را شاهد است و تاکنون دشمن اسرائیلی نتوانسته برخی از روستاهای خط مقدم را کنترل کند، استواری، استواری و شجاعت مجاهدان جبهه لبنان است. در این مرحله، حتی از زمان جنگ جولای 2006، موارد بیشتری وجود دارد.

آقای عبدالملک الحوثی همچنین در مورد جبهه یمن گفت: با وجود فشارهای شدید ناشی از تجاوزات آمریکا، اسرائیل و انگلیس به جبهه یمن، این جبهه همچنان از مواضع خود حمایت می کند و در برابر هیچ فشار و تهدیدی تسلیم نشده است. .

وی درباره مقاومت اسلامی عراق گفت: جبهه عراق در موقعیت خود قوی تر خواهد شد و به دنبال پیروزی های بزرگتر خواهد بود.

رهبر انقلاب یمن در بخشی دیگر از سخنان خود، وظیفه ملت به ویژه مسلمانان عرب را حمایت با تمام توان از غزه و لبنان دانستند و موضع آنها در قبال جبهه های مقاومت باید مثبت و یکپارچه باشد.

وی گفت: با وجود ایستادگی و شجاعت بیش از یک سال در جبهه های مقاومت، برخی با خیانت و ناامیدی و برخی با خنجر از پشت عمل می کنند و از شکست شادی می کنند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: کشتارهای دشمن اسرائیلی با هدف قرار دادن کودکان و زنان یک دستاورد نظامی نیست. دشمن اسرائیلی در زمینه دستاوردهای نظامی شکست خورده است و شکست آن در غزه، لبنان و در همه جبهه ها آشکار است.

عبدالملک الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در جنایت و شکست است

آقای عبدالملک الحوثی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که آمریکا تمام انبارهای تسلیحات خود را به روی دشمن اسرائیلی باز کرده است و به آلمان، فرانسه، انگلیس نیز کمک می کند و اعراب بی تفاوت هستند.

وی با انتقاد شدید از انفعال کشورهای عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: دشمن اسرائیل در شمال نوار غزه دست به جنایت، آوارگی اجباری و نسل کشی می زند.

الحوثی گفت: کمک نکردن مردم غزه برای مقابله با وحشیگری و جنایات فجیع صهیونیست ها شرم آور و گناه بزرگ است. صحنه های خونین و هولناک جنایات دشمن اسرائیلی در شمال غزه خشم هر انسانی را که ذره ای از انسانیت در او باقی مانده است.

وی تاکید کرد: آنچه در فلسطین می گذرد وجدان انسانی را حتی در میان غیر مسلمانان آمریکای لاتین بیدار کرده است و در آمریکای لاتین تصمیماتی علیه دشمن اسرائیل گرفته شد که بسیاری از کشورهای عربی از انجام آن ناتوان بودند.

الحوثی افزود: مردم در اروپا و آمریکا برای حمایت از غزه به خیابان ها می آیند اما به نظر می رسد بسیاری از مردم ملت ما خارج از جریان زندگی هستند و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند، اعراب هدف دشمن هستند. بیش از هر قوم یا ملت دیگری حمله می کند.” آنها اسرائیلی ها هستند، هرچند برخی این حقایق آشکار را نادیده می گیرند و چشم بر آنها می بندند.

وی تاکید کرد: آنچه در فلسطین می گذرد وجدان انسانی را حتی در میان غیر مسلمانان آمریکای لاتین بیدار کرده است و در آمریکای لاتین تصمیماتی علیه دشمن اسرائیل گرفته شد که بسیاری از کشورهای عربی از انجام آن ناتوان بودند.

الحوثی افزود: مردم در اروپا و آمریکا برای حمایت از غزه به خیابان ها می آیند، اما به نظر می رسد بسیاری از مردم ملت ما خارج از جریان زندگی هستند و هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند، اعراب هدف دشمن هستند. بیش از هر قوم یا ملت دیگری حمله می کند.” آنها اسرائیلی ها هستند، هرچند برخی این حقایق آشکار را نادیده می گیرند و چشم بر آنها می بندند.

رهبر انقلاب یمن گفتند: پروژه صهیونیستی یک پروژه تهاجمی است که به دنبال تخریب هویت ملت ما، اشغال سرزمین ما، غارت ثروت و سلب آزادی، استقلال و ناموس ماست.

وی تاکید کرد: پروژه صهیونیستی در نهایت محکوم به شکست است، زیرا این پروژه تهاجمی و جنایتکارانه است و خطری برای بشریت محسوب می شود.

رویارویی امت اسلامی با اسرائیل اجتناب ناپذیر است

آقای الحوثی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما ملتی هدفمند هستیم و رویارویی با دشمن اسرائیلی اجتناب ناپذیر و اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: دشمن اسرائیلی در مراحل مختلف سعی در اجرای نقشه خود دارد و در این مراحل ملت ما را برای تسلیم شدن، گام‌هایی در جهت عادی‌سازی با اسرائیل، خیانت و وفاداری به اسرائیل و آمریکا آماده می‌کند. او به آمریکا رفت و در این راه رنج خواهد برد».

الحوثی تاکید کرد: اگر دشمن اسرائیلی از مجاهدین فلسطین و جبهه‌های مقاومت عبور کند، بقیه را نابود می‌کند و انزوا، عادی‌سازی و خیانت آنها سودی برای آنها نخواهد داشت. با هدف قرار دادن رهبران، دشمن انتظار داشت فرصتی برای تصرف لبنان داشته باشد، اما با مقاومت سرسختانه حزب الله روبرو شد.

وی افزود: دشمن اسرائیلی تلاش می کند با کمک آمریکا دولت لبنان و گروه های مختلف را تحت فشار سیاسی قرار دهد تا وضعیت و موقعیت سیاسی خود را تغییر دهند و با کمک آمریکا می خواهند که تحریک کنند. همه مخالف آن هستند.” حزب الله و به همه نشان داد که «مشکل حزب الله لبنان است».

رهبر انصارالله یمن در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: تمام جبهه های جهاد در فلسطین و لبنان در اوج درگیری است و گردان های القسام به شدت دشمن اسرائیلی را مجازات می کنند و شهادت سنوار باعث شده است. آنها را مصمم تر و الهام بخش تر، شجاع تر و پایدارتر ساخت.

وی تاکید کرد: با تلاش دشمن اسرائیلی برای مخدوش کردن چهره شرافتمندانه، قهرمانانه و الهام بخش او، تاثیر شهادت سینوار بر سطح فلسطین و جهان محو نخواهد شد شهادت سنوار پیروزی ابدی در مقام او و امری الهام بخش، قهرمانانه و بزرگ است.

آقای عبدالملک الحوثی افزود: جبهه لبنان معادله «تل آویو» را ایجاد کرد و حیفا اشغالی را به شهری متروک تبدیل کرد به طوری که اشغالگران بیشتر وقت خود را در پناهگاه ها سپری کردند و جبهه مقاومت در عراق با وجود حملات، تهدیدهای رسانه ای و فشارهای سیاسی، «واشنگتن و عواملش همچنان با اراده به جلو حرکت می کنند».

رهبر انقلاب یمن در آخرین بخش از سخنان خود به جبهه یمن و عملیات نیروهای مسلح این کشور اشاره کردند و گفتند: جبهه ما در یمن با تمام قدرت و استواری در نبرد موعود به راه خود ادامه می دهد. فتح.» «جهاد مقدس»، عملیات دریایی، حملات موشکی و پهپادی علیه دشمن اسرائیلی در فلسطین اشغالی ادامه دارد.

وی تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن برای هر سطح درگیری با آمریکا و اسرائیل آماده هستند

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *