پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت «سیدهاشم صفی‌الدین»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به جوانان عزیز جبهه مقاومت با تجلیل از شخصیت سید داشم صفی الدین، رضوان الله علیهی رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کردند: حتی – حزب‌الله همچنان قوی‌ترین مدافع لبنان و قوی‌ترین سپر در برابر طمع و طمع رژیم صهیونیستی است که هدفش تجزیه لبنان است.

به گزارش انتخاب، متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

جوانان عزیز جبهه مقاومت

جناب مجاهد رشید مبارز جناب آقای هاشم صفی الدین رضوان الله علیه به خیل شهدای مقاومت پیوستند و ستاره درخشان دیگری آسمان جهاد را در راه مسجدالحرام

او یکی از برجسته ترین شخصیت های حزب الله و از دوستان و همراهان همیشگی سید حسن نصرالله بود. حزب الله به لطف درایت و شجاعت رهبرانی مانند او، توانست لبنان را از خطر تجزیه محافظت کند و تهدید رژیم غاصب را که ارتش وحشی و بی رحمش گاه به پاشنه بیروت لگد می زد، خنثی کند. شجاعت و فداکاری های او و دیگر رهبران و مجاهدان مورد توجه نصرالله بود که خطر غصب و اشغال جنوب لیتانی، صور و دیگر شهرهای آن منطقه و الحاق آنها به فلسطین اشغالی و اشغالی لبنان را برطرف کرد. و جان و مال حزب الله و آبروی گرانبهای آن را حفظ کرد و برای حفظ تمامیت ارضی آن کشور او را به میدان فرستاد و رژیم متجاوز و جنایتکار صهیونیستی را سرنگون کرد.

– رهبرانی مانند نصرالله و صفی الدین در این سرخوشی حضور ندارند، اما روحیه و رهبری آنها در میدان حضور دارند و از لبنان و مردم بی دفاع آن دفاع می کنند. حزب الله – هم قوی ترین مدافع لبنان و قوی ترین سپر در برابر طمع رژیم صهیونیستی است که همواره هدفش تجزیه لبنان بوده است. دشمن تلاش می کند نقش اختصاصی حزب الله در لبنان را انکار کند. کسانی که با لبنان همدردی می کنند نباید اجازه دهند این اظهارات نادرست از گلویشان بیرون بیاید.

حزب الله زنده است، در حال رشد است و نقش تاریخی خود را ایفا می کند. جمهوری اسلامی مانند همیشه به مجاهدین بیت المقدس و مقاومت کنندگان در برابر اشغال گروه جنایتکار غاصب فلسطین کمک خواهد کرد.

اینجانب شهادت استاد عزیزمان جناب آقای صفی الدین را به خانواده محترم، بستگان و همرزمانش در تمامی جبهه های مقاومت تبریک و تسلیت عرض می نمایم. درود بر علی صالح خدا

سید علی خامنه ای

3/8/1403 ق

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *