رابرت کندی: رای دادن به هریس، به معنای جنگ اتمی است / ایالات متحده تنها چند هفته پیش به جنگ نزدیک شد، زمانی که بایدن تقریبا به اوکراین اجازه استفاده از موشک‌های آمریکایی علیه روسیه را داد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رابرت کندی جونیور در جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی خود گفت کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کامالا هریس رای می دهند به جنگ هسته ای جهانی رای می دهند.

کندی، دموکراتی که تلاش کرد جو بایدن و هریس را به چالش بکشد، در ماه اوت از ترامپ جمهوریخواه حمایت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رابرت کندی جونیور در پیامی ویدیویی گفت: – رای دادن به کامالا هریس به معنای رای دادن به دیک چنی است که در دوران حکومتش درباره جنگی که منجر به کشته شدن میلیون ها نفر شد به ما دروغ گفت. از مردم.»

به گفته کندی، چنی یکی از برجسته ترین نومحافظه کاران در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش (2001-2009) بود و منجر به آغاز جنگ آمریکا در عراق در سال 2003 شد که منجر به کشته شدن یک میلیون عراقی شد. 480 نیروی آمریکایی و ائتلاف. تبدیل شود.

وی افزود: آمریکا مدعی شد که این جنگ را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه علیه سلاح های کشتار جمعی عراق آغاز کرده است، اما هیچ سلاح کشتار جمعی وجود ندارد. این اساسا یک دروغ نومحافظه کارانه بود.

کندی جونیور گفت این اولین باری نیست که بخشی از تشکیلات آمریکایی برای شروع جنگ دروغ می گویند. دوایت دی هشدار داده است … در سال 1961، آیزنهاور، رئیس جمهور وقت ایالات متحده، از “مجتمع نظامی-صنعتی” نام برد که به دنبال درگیری با اتحاد جماهیر شوروی بود.

عموی او، رئیس جمهور وقت ایالات متحده، جان کندی، پیشنهادات مبنی بر اینکه حمله هسته ای غافلگیرکننده به اتحاد جماهیر شوروی، یا سرنگونی یک هواپیمای غیرنظامی، می تواند بهانه ای برای حمله به کوبا باشد را رد کرد.

کندی جونیور در ادامه گفت که پس از ترور جی اف.

وی با اشاره به اینکه روسیه سلاح های هسته ای بیشتری نسبت به آمریکا دارد و در برخی موارد تسلیحات بهتری دارد، خاطرنشان کرد که ایالات متحده تنها چند هفته پیش به جنگ نزدیک شد، زمانی که بایدن تقریباً به اوکراین اجازه داد از موشک های آمریکایی علیه روسیه استفاده کند و به مسکو اجازه داد. عبور کند.

کندی جونیور همچنین گفت که سخنرانی هریس در کنوانسیون دموکرات ها در ماه آگوست برای پذیرش نامزدی ریاست جمهوری این حزب نشان داد که او در صورت انتخاب شدن برای اثبات خود در مبارزه خواهد بود. جنگ هسته‌ای در عرض دو ساعت 5.8 میلیارد نفر را می‌کشد و بازماندگان آرزو می‌کنند که آرزوی مرگشان را داشته باشند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *