ایوب نارویی ملی‌پوش پرورش اندام: قهرمان جهان شدم اما اتفاق خاصی نیفتاد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایوب ناراوی با اشاره به برنامه های خود در این روزهای پس از قهرمانی جهان گفت: اکنون در حال استراحت هستم تا تقویم جهانی مشخص شود.

قهرمان پرورش اندام و پرورش اندام جهان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره شرایط این روزهای خود پس از کسب مدال طلای جهان گفت: بعد از مسابقات اسپانیا که در آبان ماه برگزار شد استراحت خواهم کرد. در این مدت برنامه های تمرینی خود را اجرا می کنم و باید منتظر بمانیم تا تقویم مسابقات در سال جدید مشخص شود و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم. تا سال آینده برنامه ای برای مسابقه ندارم و بیشتر استراحت می کنم و تمرینات شخصی ام را انجام می دهم. پس از تنظیم تقویم جهانی، فدراسیون برنامه ریزی را آغاز می کند و کار ما نیز آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی، افتخاری از او شد یا خیر؟ وی گفت: برای این مسابقات هزینه سفر من به اسپانیا را فدراسیون پرداخت کرد. تنها هزینه ما کمپ و سفر است. قهرمان جهان شدم اما اتفاق خاصی نیفتاد. حتی مسئولان شهرستان و شهرستان هم کاری نکردند. به هیچ وجه نه تجلیل شد و نه تقدیر، اوضاع اینگونه است.

وی افزود: چند سالی است که در تیم ملی حضور دارم اما علاقه خاصی به ما وجود ندارد. فدراسیون پول خودش را خرج می کند نه مسئولان ورزشی. من قهرمان جهان شدم، چه بلایی سرم آمد؟ رشته ما بسیار پرهزینه است و شرکت در مسابقات و کسب موفقیت نیز نیاز به حمایت زیادی دارد. به همین دلیل برای شرکت آزادانه در مسابقات نیاز به اسپانسر دارم. این مسابقه ارزشمند است و می تواند به رشد ورزش من کمک کند. من همچنین علاقه مند هستم که این اتفاق خیلی سریعتر رخ دهد و نیاز به جذب اسپانسر دارم.

نروژ همچنین گفت: برای حضور موفق در مسابقات 2024 نیاز به جذب اسپانسر خوب دارم. مسابقات زیادی در طول سال وجود دارد که می توانم در آنها شرکت کنم. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد تا بهترین تصمیم را بگیریم.

قهرمان پرورش اندام جهان در پایان گفت: ایران پتانسیل بالایی در پرورش اندام دارد. ورزشکاران ما واقعاً جزو بهترین ها هستند و می توانند به هر مسابقه ای که در آن شرکت می کنند افتخار کنند. باید حمایت بیشتری شود تا همه جوانانی که این رشته را دوست دارند و توانایی حضور در آن را دارند بدون محدودیت تمرین کنند و در مسابقات شرکت کنند.

ایوب نارویی در اینستاگرام



تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *