بیوگرافی و زندگینامه مایکل سی. هال/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: مایکل سی. سالن- مایکل سی هال

نام اصلی: مایکل کارلایل هال

کودک : 1 فوریه 1971 –رالی (کارولینای شمالی)

ملیت: آمریکایی

حرفه: بازیگر

سال فعالیت: 1374 تا به امروز

همسران:

امی اسپنگر (به طلاق منجر می شود)
جنیفر کارپنتر (به طلاق منجر می شود) (2008-2011)

مورگان مک گرگور (2016 تا کنون)

مایکل سی هال (به انگلیسی: Michael C. Hall) یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی معروف مانند «دکستر» و «شش فوت زیر» شناخته می‌شود. او در 1 فوریه 1971 در رالی، کارولینای شمالی به دنیا آمد.

مادر مایکل، جانیس استیونز هال، مشاور مدرسه و پدرش، ویلیام هال، کارمند شرکت کامپیوتری IBM بود. خواهر مایکل قبل از تولد مایکل فوت کرد و مایکل تنها فرزند خانواده شد و هرگز برادر یا خواهری را در کنار خود ندید.

مایکل در این باره می گوید: «یک رابطه جالب در خانواده ما وجود داشت: رابطه بین من و مادرم. پدر مایکل در سال 1982 زمانی که مایکل تنها 11 سال داشت درگذشت. مایکل در مصاحبه ای در سال 2004 اظهار داشت که این اتفاق برای او اصلا خوشایند نبود، زیرا در سن 11 سالگی کودک نمی تواند بدون پدر زندگی کند و این اتفاق بر او سنگینی کرد و او را مصمم به حرکت به جلو کرد، اما لحظه تلخ مرگ پدر همیشه جلوی چشمش بود در حالی که همیشه به یاد پدرش بود. مایکل تحصیلات خود را در مدرسه Ravenscroft آغاز کرد و توانست پایه های علمی خود را خیلی زود مستحکم کند. او در سال 1989 وارد کالج شد و در سال 1993 موفق شد از کالج ارلهام فارغ التحصیل شود. مایکل که در ذهنش خود را یک وکیل می دانست ناگهان نظرش تغییر کرد و به دانشگاه نیویورک و مدرسه هنر تیش رفت و در سال 1996 از آنجا فارغ التحصیل شد.

در مورد این بازیگر

هال گفته است که به سمت شخصیت هایی کشیده می شود که با اخلاق و هویت خود مبارزه می کنند. او گفت که از کشف نواحی خاکستری رفتار انسان و پیچیدگی های روان انسان لذت می برد.

هال علاوه بر حرفه بازیگری، در بسیاری از اهداف خیریه، از جمله تحقیقات سرطان، رفاه حیوانات و حفاظت از محیط زیست مشارکت دارد.

مورد علاقه

هال عاشق فضای باز است و از پیاده روی و گذراندن وقت در طبیعت لذت می برد. او بخش‌هایی از مسیر آپالاچی را پیاده‌روی کرده و در حمایت از حفظ زمین‌های عمومی به طور عمومی صحبت کرده است.

هال علاوه بر حرفه بازیگری، یک خواننده و رقصنده آموزش دیده نیز هست. او در تولیدات برادوی متعددی از جمله کاباره، شیکاگو، هدویگ و اینچ عصبانی بازی کرده است.

پانویسها و منابع

هال در سال 2010 به لنفوم هوچکین مبتلا شد، اما بیماری خود را تا زمانی که در سال 2011 اعلام کرد که در حال بهبودی است را مخفی نگه داشت. او از آن زمان به عنوان مدافع تحقیقات سرطان تبدیل شده و در رویدادهای جمع آوری کمک های مالی متعدد برای سازمان های خیریه سرطان شرکت کرده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *