قتل هولناک مادر زیر مشت و لگد‌های پسر / پلیس: دو تن از کارکنان بهزیستی که شاهد این حادثه بودند، هرکاری کردند نتوانستند جلوی او را بگیرند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس پلیس کلانشهر از دستگیری پسری که مادرش را کشته بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار علی و لیبور گودرزی گفت: ابتدای شهریور ماه سال جاری گزارش جنایی به بازپرس قتل 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ تفهیم شد.

وی افزود: بررسی ها نشان داد قربانی این حادثه زنی میانسال بوده که پس از مشاجره با پسرش به بیمارستان منتقل شده و 24 ساعت تحت مراقبت بوده است. اما با وجود تلاش تیم پزشکی جان باخت. بررسی های اولیه نشان داد قاتل کسی نیست جز پسر این زن که تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده است.

وی افزود: دو مددکار اجتماعی که شاهد این حادثه بودند در تحقیقات به جزئیات این درگیری اشاره کردند. شخصی گفت؛ مشتری داشتیم که به دلیل ضعف بینایی تحت نظر سازمان بود. مادر این فرد با ما تماس گرفت و درخواست کمک کرد. وقتی به خانه آنها رسیدیم، پسرش را مجروح دیدیم، اما او از رفتن به دکتر خودداری کرد. مادرش از ما خواست راضیش کنیم که دکتر برود. وقتی مادرش برای نشان دادن زخم روی دستش پتو را برداشت، پسرش ناگهان به او حمله کرد و او را با مشت و لگد به قتل رساند. هر چه تلاش کردیم نتوانستیم جلویش را بگیریم. وقتی مادرش بیهوش روی زمین افتاد، پسرش فرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: پس از این حادثه زن میانسال به بیمارستان منتقل شد که به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد. تحقیقات پلیس آغاز شد و پسر مقتول به دلیل قتل مادرش تحت تعقیب قرار گرفت. پس از 33 روز فرار، بازرسان او را در حالی که قصد داشت مخفیانه به خانه بازگردد، دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: گاهی اوقات مواد مخدر مصرف می کردم و پس از مصرف، کنترل خود را از دست دادم. روز حادثه مادرم از دو مددکار اجتماعی خواست که مرا نزد پزشک ببرند. عصبانی شدم و به اشتباه به مادرم حمله کردم.

سردار ولیبور گودرزی گفت: پس از اعتراف متهم 27 ساله، پس از صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، برای بازسازی جنایت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی کلانشهر قرار گرفت. محل حادثه و بررسی های تکمیلی.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *