بیوگرافی و زندگینامه شارلیز ترون/ از این بازیگر چه می دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام شارلیز ترون
کودک 7 آگوست 1975

بنونی، استان ترانسوال، آفریقای جنوبی

تابعیت
  • آفریقای جنوبی
  • ایالات متحده
حرفه ها
  • بازیگر
  • پروژه
سالها فعالیت 1995 تا کنون
او کار می کند لیست کامل
شرکای زندگی
  • استوارت توسند (2002-2009)
  • شان پن (2013-2015)
کودکان 2

بیوگرافی

دوران کودکی و نوجوانی شارلیز ترون

شارلیز ترون در 7 آگوست 1975 در مزرعه ای خارج از روستای بنونی در آفریقای جنوبی، روستایی کوچک در منطقه ژوهانسبورگ به دنیا آمد. پدرش، چارلز تورن، مکانیک و مادرش، گردا، یک جاده ساز بود. پدر و مادرش در آفریقای جنوبی به دنیا آمدند، اگرچه پدرش فرانسوی تبار و مادرش آلمانی تبار بود.

بیوگرافی شارلیز ترون بیوگرافی شارلیز ترون بیوگرافی شارلیز ترون

ترون که تنها فرزند خانواده اش بود، دوران کودکی خود را با والدینش در نزدیکی ژوهانسبورگ و در مزرعه آنها گذراند. شارلیز سخت کار کرد و به والدینش در پرورش حیوانات و کشاورزی کمک کرد. در چهار سالگی باله را از طریق معلم انگلیسی خود آموخت. هنگامی که 13 ساله بود، به یک مدرسه شبانه روزی در ژوهانسبورگ فرستاده شد و در آنجا شروع به تحصیل در مدرسه بین المللی هنر کرد.

بیوگرافی شارلیز ترون بیوگرافی شارلیز ترون بیوگرافی شارلیز ترون

آغاز کار شارلیز ترون

اولین فیلم ترون “بچه های مزرعه 3” در سال 1995 بود. شارلیز جوان که در آن زمان 19 ساله بود، نقشی کوتاه و بدون دیالوگ در این فیلم داشت. اما اولین فیلمی که در آن نقش مهمی داشت، دومین فیلم او بود. فیلم «دو روز در دره» محصول سال 1375 بود که در آن نقش هلگا را بازی کرد. در همان سال در فیلم «چیکار می‌کنی» هم شرکت کرد که به گفته خودش نقش مهمی در تبدیل شدنش به بازیگر داشت.

از بچگی همیشه فیلم‌های تام هنکس را تماشا می‌کردم و واقعاً او را دوست داشتم. وقتی تام هنکس من را برای یک نقش کوتاه در فیلمش انتخاب کرد، به خودم گفتم اگر او (تام هنکس) من را لایق بازی در این فیلم می‌داند. فیلم او، پس من می توانم در این شغل (بازیگری) موفق شوم.» «و من سهم خود را از آن گرفتم. سخت کار کردم.

بیوگرافی شارلیز ترون بیوگرافی شارلیز ترون بیوگرافی شارلیز ترون

جوانی شارلیز ترون

شارلیز جوان در پانزده سالگی شاهد مرگ پدرش بود. پدرش در حالی که مست است به او و مادرش حمله می کند و مادرش برای دفاع از خود با اسلحه به او شلیک می کند که دادگاه بعداً مادر تایرون را بی گناه اعلام می کند. او سال ها حقیقت مرگ پدرش را نگفته و می گوید پدرش در یک تصادف رانندگی کشته شده است.

متأسفانه پدرم بیمار و معتاد به الکل بود.

شارلیز برای کمک به مادرش پس از این حادثه مدرسه را رها کرد و با تشویق مادرش به سمت مدلینگ رفت. شارلیز در شانزده سالگی به میلان ایتالیا رفت و در آنجا به مدت یک سال به عنوان مدل کار کرد. او علاوه بر میلان در پاریس نیز مدلینگ می کرد. با اینکه در مسابقات محلی موفق به کسب عنوان اول شد، پس از یک سال به دلیل عدم علاقه به نیویورک رفت. در آنجا برای تحقق رویای کودکی خود به مدرسه باله جفری پالت رفت و در آنجا به تحصیل باله پرداخت. اما وقتی 18 ساله شد، زانویش به شدت آسیب دید و دیگر نتوانست این رقص را ادامه دهد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *