جمشید شارمهد اعدام شد | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مرکز رسانه های قضایی اعلام کرد: پس از طی مراحل قانونی و تایید نهایی رای دادگاه در دیوان عالی کشور، حکم صادره جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر صبح – اجرایی شد.

در همین راستا، دادستانی تهران تفاهم نامه ای صادر کرد

متن این اطلاعیه به شرح زیر بود:

ایشان از مردم شریف ایران اسلامی و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران یاد می کنند

جمشید شارمهد سرکرده گروهک مزدور موسوم به الرعد به دستور اربابان خود در سازمان های جاسوسی غرب و آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی چندین عملیات تروریستی را علیه کشور عزیزمان ایران طراحی کرد.

از آن جمله می توان به بمباران و بمباران مزار سیدالشهدا (علیه السلام) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از 200 نفر از شهروندان عزیز شد اشاره کرد.

این در حالی است که در میان شهدا 5 زن و کودک بی گناه بودند که خون خود را از دست دادند.

این تروریست جنایتکار حرفه ای که به اتهامات متعدد تروریستی تحت تعقیب بین المللی بود، در چنگال سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاد که سالها پس از کشتار مردم مظلوم شیراز از میزبانی و بهره مندی از آن بهره مند شدند. حمایت کشورهای اروپایی و اروپایی ایالات متحده، و سرویس های اطلاعاتی آنها از حفاظت پیچیده ای برخوردار بودند.

دستگیری این مزدور خودخوانده نشان از عزم جمهوری اسلامی ایران برای تعقیب جنایتکاران و تحقق عدالت در برابر دشمنان سرسخت ایران حتی از راه دور است.

پس از سال ها آسیب و جنایت گروهک مزدور و تروریستی تندر علیه مردم مظلوم و مقتدر ایران اسلامی، سرانجام جمشید شارمهد که عامل شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم بی گناه ایران بود، با حکم قضایی محکوم شد. . دادگاه صالح و او در 15 آبان 1403 به مجازات اعمال خود محکوم شد.

شکی نیست که وعده خداوند در مورد حامیان تروریسم محقق خواهد شد و این وعده قطعی است.

من یکی از جنایتکاران و انتقام جویان هستم

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *