معرفی فیلم بعد از یانگ- After Yang

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: After Young

ژانر: درام، علمی تخیلی

کارگردان: کوگونادا

نویسنده: کوگونادا

میانگین امتیاز بعد از یانگ این وب سایت IMDb: 6.6 از 10

بازیگران: کالین فارل، جودی ترنر اسمیت، جاستین اچ مین، مولی اما و…

جیک و همسرش در فیلم After Young صحبت می کنند

خلاصه

داستان فیلم حول محور شخصیت جیک با بازی کالین فرل است که در آینده ای نه چندان دور با همسر و دختر چینی خود در کنار ربات ها و ماشین ها زندگی می کند. جیک روباتی به نام یانگ برای دخترش می خرد تا دخترش با کمک او فرهنگ باستانی چین را بهتر و بیشتر بداند. با این حال، پس از مدتی، یانگ با مشکل مواجه می شود و جیک تمام تلاش خود را می کند تا ربات دخترش را تعمیر کند. در طول مسیر، جیک با اتفاقاتی روبرو می شود که دیدگاه او را نسبت به زندگی تغییر می دهد.

در مورد فیلم

پس از یانگ را می توانیم مفهومی ترین فیلم کوگونادا بدانیم چرا که رابطه انسان و روبات و احساسات آنها را به زیبایی روایت می کند. این فیلم توسط کمپانی ترزا پارک با بودجه 15 میلیون دلاری تولید و از طریق شبکه های تلویزیونی در دسترس عموم قرار گرفت.

کار نود و شش دقیقه ای کوگونادا حال و هوای شعر را تداعی می کند نه فیلم. مثنوی شرقی! جغرافیا، سکوت و صداهای به موقع فیلم همه شما را از تماشای اقتباس کارگردان از داستان کوتاه «وداع با جوانی» اثر الکساندر واینستین خوشحال می کند. این فیلم در مورد هوش مصنوعی است. اما بیشتر از یک ربات، او یک انسان است. هیچ جلوه های ویژه عجیب و غریب و جلوه های مجازی وجود ندارد. شخصیت جیک با دیدن دیدگاه ربات جدا از تاثیر سی پی یو، مدارها و آی سی آنقدر واقع بینانه آن را دنبال می کند که بیننده نیز آنچه را که می پذیرد باور می کند. تماشاگران، تماشاگر “غریزه” او ربات را موجودی خودآگاه می بیند. صرف نظر از تفاوت های اساسی بین آنچه در شیمی مغز انسان اتفاق می افتد و الگوریتم های شبیه سازی پردازنده یک موجود مصنوعی. روایت مستند در «پس از یانگ» اوج هوش کوگونادا را برجسته می کند. انگار محققی دوربین گرفته تا از ربات عکسی مستند بگیرد!

آخرین کلمه

ناتورالیسم وجه جذاب فیلم پس از یونگ است و مخاطب از طریق آن کار لطیف و صادقانه را درک می کند.

تفکر وجودی در مورد زندگی انسان تا زمان مرگ، از زمانی که به خانواده، برادران و خواهران خود نیاز دارد تا زمان مرگ و حوادث پیرامون او بر اساس فلسفه چین باستان. فیلم داستانی است برای اینکه انسان خودش را بشناسد. یانگ به عنوان اشاره ای به روان انسان عمل خواهد کرد و جیک از طریق کالبدشکافی خود مخاطب را به سفری به ماهیت و هویت یک شخص خواهد برد. را

اگر تعریف شما از یک فیلم علمی تخیلی به جلوه های ویژه گران قیمت و درگیری های وحشتناک بین انسان و روبات محدود نمی شود، احتمالاً از تجربه تماشای «پس از یانگ» لذت خواهید برد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *