مدیریت بحران: فیروزکوه همچنان مسدود است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایلنا: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به وضعیت امدادرسانی اخیر در منطقه سیل زده فیروزکوه گفت: در حال حاضر 50 ماشین سنگین در تلاش برای بازگشایی این منطقه از تهران و مازندران هستند.

حسین ظفاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در فیروزکوه گفت: دیروز در مدت کوتاهی در این منطقه بارش شدید باران بارید. این بارندگی باعث شد تا شن و گل و لای زیادی وارد جاده شود.

وی ادامه داد: ورود این سنگ ریزه ها و گل و لای به جاده منجر به مسدود شدن محور فیروزکوه شد که همچنان ادامه دارد. هم اکنون 50 ماشین آلات سنگین از سمت تهران و مازندران در تلاش برای بازگشایی جاده هستند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: خودروهایی که در این منطقه پیدا کردیم سرنشین نداشتند و سرنشینان آنها به مکان امن منتقل شدند. تاکنون فوتی در این حادثه گزارش نشده است. البته گفتند ممکن است چند نفر مفقود باشند، اما ما همچنان در حال بررسی هستیم که آیا کسی در این حادثه مفقود شده است یا خیر.

الظفاری در پاسخ به این سوال که آیا روستاهای این منطقه آسیب دیده است؟ وی گفت: در روستاها خسارت جدی وارد نشده است. البته در استان مازندران در منطقه چالوس و مرزن آباد یکی دو روستا آسیب دیده و دچار آبگرفتگی شده است اما در شهرستان فیروزکوه به دلیل اینکه در مسیر جاده بوده خسارت چندانی به روستاهای اطراف وارد نشده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *