برق ۹ اداره پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق 9 دستگاه پرمصرف این استان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل الگوی مصرف اعلامی قطع شد.

محمد رئیسی با بیان اینکه برق 9 دستگاه پرمصرف سیستان و بلوچستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های نظارتی و عموم مردم با اخطار قبلی قطع می شود، گفت: قطعی برق 9 دستگاه پرمصرف در سیستان و بلوچستان انجام می شود.

وی به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدارهای قبلی در خصوص رعایت دستورالعمل صرفه جویی در مصرف برق، این مراکز متوجه قطعی برق نشدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس بخشنامه این اداره کل دستگاه های استان موظف به رعایت ساعات کاری از ساعت 6 تا 13 و کاهش 30 درصدی مصرف برق هستند. سازمان اداری و استخدامی کشور بر اساس تصویب نامه هیات وزیران و 60 درصد ساعات کاری غیر از ساعات رسمی کار.

وی با قدردانی از اداراتی که در زمینه مدیریت مصرف برق همکاری خوبی داشته اند، تاکید کرد: ماموریت این شرکت تامین برق پایدار و مطمئن مشترکین استانداری است و در این راستا بر مصرف برق و عملکرد تمامی ادارات نظارت فوری دارد. و در صورت عدم انطباق با تاییدیه های گزارش شده منجر به اخطار و قطع جریان برق از این مراکز می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *