کانال ستاد جلیلی: با افتخار اعلام کنید کنار می روید و روز جمعه در برگه رای بنویسید «سعید جلیلی»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سعید جلیلی در کانال ستاد انتخابات نوشت:

آقای قالیباف! از عارف یاد بگیر

انتخابات سال 92 را به خاطر دارید؟ انتخاب اصلاح طلبان واقعی عارف بود و انتخاب مرحوم هاشمی و اعتدالیون حسن روحانی. این جنبه نیز قالی و گالیله بافی بود. هر چهار نفر طرفداران خود را داشتند و برای ماندن اینجا بودند.

تب صندوق ها داغ بود و مدام صحبت از ماندن و خروج از هر کدام بود. اخیراً نظرسنجی ها به نفع اصلاحات حاکی از آن است که آرای روحانی نزدیک به 50 درصد و آرای عارف کمتر از آن است، بنابراین در صورت خروج عارف می توان جریان مخالف را شکست داد. وقتی موضوع برای آنها قطعی شد، عارف را تحت فشار قرار دادند تا از سمت خود کناره گیری کند و حرفه ای عمل کند. این اتفاق افتاد و حسن روحانی با اختلاف کمی بیش از پنجاه درصد پیروز شد.

اوضاع این روزها مرا به یاد آن سال می اندازد. اکثر نظرسنجی ها نشان می دهد که آرای جلیلی بیشتر از قالیباف است. از قضا این که طرف مقابل در مقایسه با حضور کاندیداهای این جبهه تنها یک انتخاب دارد، شانس پیروزی آن را افزایش می دهد. صدای متمرکز پزشکان می تواند صدای دو طرفه انقلاب را شکست دهد.

آقای قالیباف! امیدوارم شما هم مانند عارف منافع جبهه خود را در نظر بگیرید و با افتخار اعلام کنید که به نفع اتحاد نیروهای انقلابی عقب نشینی می کنید و از هواداران خود بخواهید که برای جلوگیری از این اتفاق روز جمعه روی برگه رای سعید جلیلی بنویسند. تشکیل دولت سوم معنوی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *