ایلان ماسک تأیید کرد؛ نمایش لایک‌ها در ایکس برای کاربران پنهان می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: ایلان ماسک می گوید کاربران باید اجازه داشته باشند که پست ها را بدون اینکه مورد انتقاد قرار بگیرند، لایک کنند.

ایلان ماسک، مالک پلتفرم او می گوید که کاربران باید اجازه داشته باشند که پست ها را بدون مورد انتقاد قرار دهند.

طبق گزارش فوربس، تب لایک X به زودی در حالت خصوصی در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که کاربران دیگر نمی توانند پست هایی را که دوست داشته اید ببینند و تب لایک ها به طور پیش فرض مخفی می شود. پیش از این، این گزینه فقط برای مشترکین پریمیوم در دسترس بود.

در حمایت از این ویژگی، ایلان ماسک در پستی گفت: «مهم است که به افراد اجازه دهیم پست‌ها را بدون اینکه مورد حمله قرار بگیرند، لایک کنند.»

پنهان کردن برگه لایک در X

هاوفی وانگ، مدیر مهندسی پلتفرم زیرا بسیاری از کاربران احساس می کنند که اگر محتوای خاصی را دوست داشته باشند، دیگران احتمالاً واکنش ضعیفی به آن نشان خواهند داد.

البته، کاربران همچنان می توانند ببینند که چه کسی پست های آنها را پسندیده است. به عبارت دیگر، در این ویژگی جدید، دیگران قادر به دیدن پست هایی که شما دوست داشتید، نخواهند بود. البته چنین اقدامی ممکن است مخالفانی نیز داشته باشد; به عنوان مثال، نمایش لایک های یک کاربر معیار خوبی برای درک علایق آنها و کمک به کاربران برای دنبال کردن یا عدم پیگیری آنها بود.

بر اساس گزارش The Verge، به نظر می رسد که در اواخر سال 2023، ایلان ماسک به مهندسان این پلتفرم گفته است که می خواهد به طور کامل از شر دکمه های واکنش در توییت ها خلاص شود و در عوض بیشتر روی بازدید از پست ها یا برداشت ها تمرکز کند. هدف واقعی ماسک حذف دکمه‌های لایک و ارسال مجدد بود. در مجموع، ماسک از زمان خرید توییتر در سال 2022 به قیمت 44 میلیارد دلار، تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده است و اقدامات اخیر او نیز در این راستا است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *