بیوگرافی و زندگینامه مارتین فریمن/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام: مارتین جان سی فریمن

تاریخ تولد: 8 سپتامبر 1971، Redshot، انگلستان

ملیت: بریتانیایی

حرفه: بازیگر

سال فعالیت: 1376 تا به امروز

قد: 169 سانتی متر

همسر: آماندا ابینگتون (2000-2016)

تعداد فرزندان: 2

بیوگرافی شخصی

مارتین فریمن در آلدرشات، همپشایر، کوچکترین فرزند از پنج فرزند خانواده اش به دنیا آمد. پدر و مادرش فیلومنا (نوریس) و جفری فریمن، افسر نیروی دریایی، در دوران کودکی فریمن از هم جدا شدند و جفری در ده سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. فریمن در خانواده ای کاتولیک بزرگ شد و در مدرسه ی سلسیان در چرتسلی، ساری تحصیل کرد. اگرچه خانواده او مذهبی نیستند، اما مذهب تأثیر زیادی بر او داشته است. فریمن در کودکی از آسم رنج می برد و به دلیل عدم تعادل مجبور به جراحی روی شانه خود شد. او قبل از پیوستن به کالج بروکسللند برای ادامه تحصیل در رشته مطالعات رسانه، در یک مدرسه کاتولیک تحصیل کرد.

زندگی شخصی

او با همسرش، هنرپیشه آماندا ابینگتون، در هرتفوردشایر زندگی می کند که در بسیاری از پروژه ها مانند “فقط مردان”، “قرار دادن قطعات کنار هم.” “دین”، رابینسون ها فیلم کمدی “همه با هم” و “شرلوک” داشت با او بازی می کرد، زندگی می کرد.

او دو فرزند دارد: یک پسر به نام جو متولد 2005 و یک دختر به نام گریس متولد 2009.

پانویسها و منابع

در برنامه “فکر می کنی کی هستی؟” پخش شده در 19 اوت 2009 او متوجه می شود که پدربزرگش، لئونارد فریمن، در طول جنگ جهانی دوم پزشک سپاه ارتش سلطنتی بوده است. سرباز L. W. Freeman در 20 مه 1940 در شمال فرانسه کشته شد.

فریمن همیشه طرفدار موتاون بوده است در «نمایش فرهنگی» 2009 پخش با اسموکی رابینسون با او مصاحبه شد.

فریمن یک گیاهخوار است. اگرچه او از مذهب کاتولیک جدا شده است، اما با اعتقادات مذهبی در تنش است. “رابطه من با ایمانم هرگز آسان نبوده است. من و خدا همیشه همینطور بوده ایم.” او و آماندا ابینگتون در دسامبر 2016 از هم جدا شدند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *