ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: فرآیند درخواست کتب درسی پایه های اول ابتدایی (دبستان عادی، یکم استثنایی اول، یکم متوسطه استثنایی و یکم متوسطه اول استثنایی) برای پایه های هفتم و دهم از 19 تیرماه آغاز می شود.

در راستای توسعه دولت الکترونیک و برای تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی، نظارت سیستماتیک بر روند توزیع مواد آموزشی، ثبت کتب درسی سال تحصیلی 1403-1404 برای دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول انجام شد. ، آموزش متوسطه دوم، کتاب های تکمیلی دوره اول متوسطه برای دانش آموزان تیزهوش و همچنین کتاب های درسی برای دانش آموزان ممتاز از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu. .ir یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و پس از اتمام مراحل پیوست، بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه توزیع می شود.

الزام مدارس به ثبت سفارش دسته جمعی کتاب های درسی دانش آموزان با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی و پرهیز از ارجاع دانش آموزان یا والدین آنها به کافی نت.

دانش آموزان و اولیای آنها می توانند در صورت تمایل از طریق سامانه فوق درخواست انفرادی ثبت کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش آموز، نام کاربری و شش شماره سمت راست شماره سریال شناسنامه دانشجو می باشد. “رمز عبور” برای ورود به سیستم.

کتب درسی در تمام دوره ها از طریق مدرسه ای که در آن تحصیل می کنند که بر اساس رتبه دانش آموز مشخص می شود بین دانش آموزان توزیع می شود.

دانشجو یا ولی دانش آموز فقط موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی معادل قیمت پشت جلد (درج شده در سامانه) است. لذا دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

درخواست کتب درسی پایه های اول و هفتم و دهم از فردا

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *