سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی: در مرحله اول انتخابات، برخی طراحی‌های دشمن برای ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات و فرآیند‌های امنیت سایبری آن، کشف و دفع شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: انتخابات دور اول در فضایی کاملا امنیتی و با هوشیاری کارشناسان کشورمان برگزار شد.

حسین دلریان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی کشور با قدردانی از حضور مردم پای صندوق های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مرکز ملی فضای مجازی به عنوان متولی امنیت سایبری کشور از ابتدای روند انتخابات تدابیر لازم را اندیشیده است. با هدف تامین امنیت سایبری انتخابات و اجرای دستورالعمل های لازم در این زمینه.

وی با بیان اینکه مرحله اول انتخابات بدون وقفه در امنیت کامل سایبری برگزار شد، تصریح کرد: قبل از برگزاری انتخابات اقدامات گسترده ای برای ایمن سازی و ارتقای امنیت زیرساخت های مربوط به انتخابات انجام شد و ضمن کشف برخی از طراحی های دشمن برای تامین امنیت و ارتقای امنیت زیرساخت های مربوط به انتخابات، اقدامات گسترده ای انجام شد. ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات و عملیات ویژه امنیت سایبری کشف و امحاء شد.

سخنگوی مرکز ملی سایبری گفت: تقریباً تمام استعلام کد ملی هموطنان عزیزی که در نظرسنجی شرکت کردند به صورت اینترنتی و با موفقیت انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هر سه حوزه شبکه، نظام و نظارت در امنیت کامل قرار داشت، خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر شورای اسلامی که اخیرا برگزار شد، دشمنان تلاش کردند روند برگزاری را مختل کنند. انتخابات، اما به لطف اقدام به موقع ارائه دهندگان خدمات امنیت سایبری کشور، اقدامات آنها خنثی شد.

وی در پایان به نتایج نهایی انتخابات و برگزاری دور دوم در روز جمعه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: همانطور که در دور اول هیچ اقدام موفقیت آمیزی از سوی دشمنان صورت نگرفت، در دور دوم انتخابات نیز خواهیم داشت. سعی کنید اطمینان حاصل کنید که فرآیند استعلام و رای گیری در یک محیط الکترونیکی امن و مطمئن انجام می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *