جدایی بهترین گلزن حریف اماراتی سپاهان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تیم فوتبال شباب الاهلی که خود را برای حضور در دیدار حساس پلی آف لیگ برتر آسیا مقابل سپاهان آماده می کند، امروز به طور رسمی سرمربی جدید خود را معرفی کرد و در حالی که رسانه های اماراتی از انتخاب لئوناردو ژاردیم خبر داده بودند، پائولو سوزا به عنوان این تیم انتخاب شد. مربی جدید سرمربی این تیم معرفی شد.

روزنامه البیان در شماره امروز خود نوشت ایگور ژسوس ستاره برزیلی جوانان الاهلی و بهترین گلزن فصل قبل این تیم از جمع شوالیه های سرخ جدا شده و فوتبال خود را در بوتافوگو ادامه خواهد داد.

عیسی فصل گذشته 17 گل در تمام رقابت ها به ثمر رساند و با وجود اینکه تنها 23 سال داشت، مدیران تیم الشباب الاهلی از حفظ او تا بازگشت به برزیل و رفتن به بوتافوگو خودداری کردند.

2049064

روزنامه البیان در این باره نوشت:

باشگاه بوتافوگو برزیل اولین تقویتی خود را برای فصل جدید دریافت کرد. این دو بازیکن آلن مارکز و ایگور ژسوس که فصل گذشته به ترتیب در باشگاه های الوحده و شباب الاهلی بازی می کردند، پس از گذراندن تعطیلات خود در برزیل تحت معاینات پزشکی در اسپاکو لونیر قرار گرفتند. قرارداد این دو بازیکن با باشگاه برزیلی از پس فردا آغاز می شود. مارکز تعطیلات خود را در ریودوژانیرو و ایگور در کویابا گذراند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *