ورزش 3: تصور اینکه فوتبالیستی از برزیل در این دهه از نیمار پیشی بگیرد دشوار است، اما وینیسیوسپا در حال حاضر شماره یک جهان است.
جوایز انفرادی در دنیای فوتبال شاید با روحیه بازی سازگار نباشد، اما واقعیت این است که همه به دنبال آن هستند و آرزوی بردن آن را دارند. نمونه بارز آن اتفاقات پس از بردن توپ طلا توسط رودری و واکنش های پس از دریافت جایزه فیفا برای اولین بار در دوحه توسط وینیسیوس است. برنده شدن این جوایز نه تنها انگیزه اقتصادی برای بازیکنان ایجاد می کند، بلکه با افزایش مالی قابل توجهی نیز همراه است. در این مورد بازیکن برزیلی و تیمش خوب کار کردند.
با جایزه De Best، وینیسیوس جونیور به “پسر مورد علاقه” برند تبدیل شد و به سطح بی سابقه ای از حمایت مالی در سراسر جهان، به ویژه در برزیل، دست یافت. او پس از امضای قرارداد با کلر، اکنون با یازده شرکت قرارداد دارد. وینیسیوس جونیور را می توان چهره حال حاضر برزیل چه در زمین فوتبال و چه خارج از آن دانست.
دیروز وینیسیوس به عنوان بهترین بازیکن فصل فیفا انتخاب شد. این جایزه که فوتبال برزیل از سال 2007 و در زمان کاکا موفق به کسب آن نشده بود، اکنون به وینیسیوس جونیور تعلق گرفته است. نزدیک ترین برزیل به این جایزه در سال های 2015 و 2017 بود که نیمار سوم شد. علاوه بر وینیسیوس جونیور و کاکا، رونالدو نازاریو (1996، 1997 و 2002)، رونالدینیو (2004 و 2005)، روماریو (1994) و ریوالدو (1999) نیز این جایزه را برای برزیل کسب کردند.
دارای 11 حامی در بخش های مختلف از جمله Clear (لوازم آرایشی)، Omo (مواد شوینده)، Gatorade (نوشیدنی های ایزوتونیک)، Rexon (مراقبت شخصی)، پلی استیشن (بازی های ویدئویی)، Pepsi (نوشیدنی ها)، Bat National و شراکت با Vivo. (ارتباطات). ، E-Sports (بازی های الکترونیکی) و گردشگری دبی (گردشگری) علاوه بر نایک به عنوان تامین کننده تجهیزات ورزشی.
وینیسیوس جونیور با وجود سن کم خود را در بزرگترین باشگاه جهان و مهمترین تیم ملی جهان تثبیت کرده است. او یک قهرمان و بازیکن شکست در لیگ قهرمانان اروپا است و برای بسیاری از برزیلی ها نماد مقاومت و موفقیت در این ورزش است. او همچنین مسائل مهم اجتماعی را نادیده نمی گیرد، چه از طریق موقعیت های خود و چه از طریق کمک های خود به جامعه. همه اینها باعث می شود تعداد برندهای علاقه مند به آن دائماً افزایش یابد.
فردریکو پنا، مدیر کل شرکت سرگرمی آمریکایی Roc Nation Sports Brasil، که توسط Jay-Z (خواننده معروف) که مدیریت حرفه وینیسیوس را بر عهده دارد، فاش کرد که وینیسیوس جونیور به جایگاه یک شرکت غول پیکر دست یافته است: “ساختار با مدیر عامل، مدیر مالی، بخشهای اداری، حقوقی، تجاری، بازاریابی و ارتباطات وجود دارد و دهها فعالیت آن شامل حمایت مالی و فعالیتهای اجتماعی متعدد مربوط به مؤسسهاش است که امروزه به عنوان یک مرجع جهانی در جهان شناخته میشود.» نوآوری در فرآیند آموزش کودکان و نوجوانان و نیز تربیت معلم با تاکید. در مورد روش های آموزشی ضد نژادپرستی
نیمار تنها کسی است که با وینیسیوس رقابت می کند
جلوی وینیسیوس جونیور و با تعداد زیادی برند قابل اعتماد و پایدار، فقط نیمار است. مهاجم الهلال که بیش از یک سال است به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور بوده است، 14 اسپانسر دارد که برخی از آنها از جام جهانی 2014 و 2018 با او بوده اند: بالا، ردبول، وی پینک، ریپلی، اسکیمز. ، Tropicol، Campline، Polarium، Epic Games و PokerStars، Blaze، Konami، Mondelize، Spire Academy و همچنین Puma که تجهیزات ورزشی او را تامین می کند. نیمار همچنین شرکت خود به نام “نیمار جونیور” را دارد.
به گفته برخی کارشناسان، اقدامات ضد نژادپرستی وینیسیوس جونیور و همچنین عملکرد در زمین باعث شده تا شرکت ها تمایل بیشتری داشته باشند تا او را در گروه خود قرار دهند.
ایوان مارتینو، استاد بازاریابی ورزشی در ESPM می گوید. وینیسیوس جونیور پس از دوران موفقیتهای چشمگیر نیمار در زمین و خارج از زمین، در تمام جبههها در تیم ملی برزیل و در یک تیم اروپایی مشهور، یکی از افراد مورد علاقه برای بردن توپ است. d'Or و همچنان صدایی قوی برای این ورزش در مبارزه با نژادپرستی است که دلیل جذابیت آن برای برندها را توضیح می دهد.