رسمی: ستاره استون ویلا به یوونتوس پیوست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

داگلاس لوئیز بازیکن امروز یوونتوس است. این بازیکن ملی پوش برزیلی قراردادی 5 ساله با بیانکونری تا 30 ژوئن 2029 امضا کرد و رسما از استون ویلا جدا شد.

لوئیز در ماه مه 1998 در ریودوژانیرو متولد شد و اولین گام‌های خود را در فوتبال در رده‌های جوانان واسکو دوگاما برداشت، جایی که اولین بازی خود را برای تیم اصلی در سال 2016 انجام داد.

2049069

داگلاس که تنها 29 بازی برای این باشگاه برزیلی انجام داد، به سرعت مورد توجه سایر باشگاه های اروپایی قرار گرفت و به سیتی پیوست، اما در طی یک دوره قرضی دو ساله در خیرونا نامی برای خود دست و پا کرد.

قبل از اینکه استون ویلا با او قرارداد امضا کند، او 46 بازی با تیم ملی اسپانیا انجام داد و به تیم ملی برزیل نیز دعوت شد. او اولین بازی ملی خود را در نوامبر 2019 انجام داد.

2049068

داگلاس لوئیز در دوران حضورش در ویا با زدن 22 گل و 24 پاس گل در 204 بازی به یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر تبدیل شد. او همچنین نماینده برزیل در المپیک 2020 توکیو بود و به کشورش کمک کرد تا در فینال مقابل اسپانیا مدال طلا را کسب کند.

حالا پس از 5 سال حضور در ویا، لوئیز ماجراجویی جدیدی را با یوونتوس آغاز می کند، جایی که از لحاظ فنی، فیزیکی و تاکتیکی رشد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *